webshop in html!!! ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

mizzy girl

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
halloo!

ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die mij ermee kan helpen!

het zit namelijk zo;
ik heb een html website maar het is dus nu de bedoeling dat het een webshop wordt!

dan komt nu het probleem;
ik weet dat het kan via quick cart alleen dit is geschreven in CSS. en mijn website in HTML. :shocked:

Dus dit werkt dan niet!
kan iemand mij helpen om die CSS code toch te kunnen laten werken in HTML?? door het om te zetten of iets? heb eigenlijk niet zoveel verstand van CSS maar wel van HTML!

HELPHELPHELP!!!:eek:

Alvast bedankt!! :rolleyes:

dan komt nu het probleem;
ik weet dat het kan via quick cart alleen dit is geschreven in CSS. en mijn website in HTML.
Quick cart is een cms (content management system) en uw server moet het volgende ondersteunen om quick cart te installeren.

Requirements: PHP 4.3.3 and newer; gd2 library in PHP turned on; sendmail, qmail etc. turned on; SQL database is not required.
http://www.quickcart.com/

Quick cart is een stand alone programma Verder hebt u niets nodig buiten quick cart.
Quick cart unzippen en alles naar je server uploaden.Dan naar je website gaan in je browser (www.mijnwebsite .nl) en de instructies volgen op het scherm.
Je server moet wel aan de bovenvermelde eigenschappen voldoen.
Na installatie kan je dan eventueel een andere template installeren enzv..

Waarschijnlijk is de HTML geschreven in .php-bestanden. PHP is een taal die dynamisch HTML kan generen. Als iemand bijvoorbeeld genoeg saldo heeft om een artikel te kopen kan PHP er voor zorgen dat een artikel besteld wordt of in het geval er niet genoegd saldo is een fout wordt weergeven.

CSS wordt gebruikt om HTML pagina's op te maken.

HTML: Webpagina
PHP Dynamische webpagina
CSS Opmaak van webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan