Website achtergrond muziekje

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs een website gemaakt, maar nu is het punt, ik wil graag een kort intro muziekje dat opstart als je de website opent. Liefst dat het 1 keer afspeelt en niet constant blijft herhalen, een 'Mute' knopje zou geweldig zijn :D

Mvg,
Max.

Google is je beste vriend :D

Verder hoort dit thuis in het javascript/flash forum denk ik? Of html, als je dan toch html5 gebruikt ;)

Als google er is , waarom ben je dan aangemeld op Helpmij?

Aangezien dit een hulp forum is, lijkt het me dit gewoon een normale vraag. ALLE vragen zijn we te vinden via google, dus waarom zou uberhaupt dit forum iets betekenen? Vind jullie standaard antwoord als, Google maar -,- zwaar kansloos aan het worden. Gelukkig heeft er iemand de moeite genomen om me te helpen.

Max.

PS, aangezien ik de website gescript heb, en de code in .php zet leek het me logisch om in dit subtopic te zetten.

Dat zal, maar het komt niet vriendelijk over (en al helemaal niet als je een link naar lmgtfy ook nog eens verbergt met tinyurl). Ik ben het ook gewoon helemaal eens met maxxxie wat dat betreft: álles is wel zelf te vinden, maar voor een wat meer klantgerichte oplossing kan je ook prima op Helpmij terecht. Dus bij deze (zoals eerder al) het verzoek om posts in de trant van "Google het maar" achterwege te laten, 5blabla5 :)

Laatst bewerkt:
<embed src="http://www.yoursite.com/music/musicfile.wav" autostart="true" loop="false" />

Dit zou genoeg moeten zijn voor een eenmalig muziekje. Probeer het even, zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan