website afmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

revange1

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Halllo.

Ik heb een vrraag. Ik heb 1 website ggekocht. Op sitedeasl en hij is gebased.
Maar hoe maak ik m af? Dacht dat ik hem alleen in hoefde te vuullen. Maar als ik op de linken druk gaat ie er niet. Nanartoe. Moet ik index allemaal kopierenn en. Plakken en dan die de naam contact geven ofzo en dan inn index html de link dooorlinken met een code?

Gr

Hallo revange1,

Ten eerste snap ik niet dat je zo'n berichtje plaatst. Zoveel spelfouten, geloof me zo word je echt niet serieus genomen.
(ik zelf zal ook wel eens spelfouten maken, maar kom op zeg je kunt een berichtje toch nalezen voordat je het plaatst)

Maar goed,

SiteDeals is een "handels"-website, misschien moet je wat duidelijker zijn wat je dan gekocht hebt? Heb je een domein gekocht? heb je code gekocht?
En op welke "linken"-klik dan je dan precies?

Iets meer / specifiekere info, zou het helpen een stuk gemakkelijker maken.

gr,

Joost

Hallo.

Sorry voor de spelfouten maar stuur het via mijn telefoon,

En heb eenn webiste gekocht.
Heb css file. Html files en de psd file van fotoshop.

En ik heb bijv een link die heet contact, en als ik erop druk doet hij niks. Dus moet daar nog iets aankoppelen, er staan ook plaatjes. Bij en als ik daar met me. Muis op sta dan staat er bekijk, maaar als ik druk doet ie het ook niet,

Gr

Heb je deze website ergens online gezet? Dan kunnen wij meekijken om te zien wat er misgaat.

Het lijkt me dus dat je enkel een code hebt gekocht en geen domein? en hebt hem zelf op een domein gezet.

Waarschijnlijk staan bij alle plaatjes en links een "source"/"destination" iets in de trend van .../contact.html
wat je nu moet doen is zorgen dat of alles in dezelfde map staat (/contact.html voldoende) of dat de link verwijst naar de actuele website dus: www.jouwebsite.nl/contact.html

Maar zoals fritzi zegt: Is er een manier om mee te kijken?

gr
Joost

Heb m nergens online, maar er is niks misgegaan, heb aan. Alle files nog niks gedaan, heb alleen index.html dus moet ook nog contact.html hebben enz. Kan ik index.html dat gewoon snelkoppeling maken en die contact.html noemen en dan in de index.html open met kladblok en dan ergens een link plakken bij de naam contact?

Als ik het goed begrijp (ik kijk wel eens op sitedeals), betekent 'gebased' dat je website lay-out (in PSD) hebt omgezet, of laten omzetten, naar HTML, CSS en eventueel wat plaatjes. Je hebt dan alleen maar een sjabloon voor de pagina's die je op je site wilt hebben, die pagina's zul je nog moeten aanmaken (op basis van dat sjabloon), en aan elkaar linken. Dan heb je pas een website.

Je hebt dus geen complete site gekocht maar slechts een sjabloon voor een website/webpagina.

Ja hij is gesliced en gebased, heb html files en mapje css. Maar hoe doe ik dan een andere pagina aan een plaatje maken? Dus de button contact, hoe krijg ik dat als ik erop druk dat ie naar andere pagina gaat? Gewoon index.html snelkoppeling maken , en index.html contact.html noemen en dan contact tekst daar in zetten, en dan in me index html dat plaatje zoeken en dan met een code dat plaatje linken aan contact.html?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan