website beoordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er strak uit.
Duidelijk en overzichtelijk.
Petje af hoor. :thumb:

Ik raad je wel aan om even de spellingscontrole erover te gooien.
Wanneer een potentiele klant zulke fouten ziet kan hij hierdoor afzien van het zakendoen met jou.
Op de pagina Home staan een aantal taalfouten:
zoekmacine = zoekmachine
been = ben
google = Google
vind = vindt

Op de pagina Hoe ik werk staan de volgende taalfouten:
bedrijfs kleuren = bedrijfskleuren
website's = websites
pug = plug
painga's = pagina's
mogenlijkheid = mogelijkheid
combie = combi
doormiddel van = door middel van
websiteŽs = websites
afbeelingen = afbeeldingen
atributen = attributen
client = cliënt

Op de pagina Portfolio staan de volgende taalfouten:
voor komen = voorkomen
Nederlands = Nederlandse
website's = websites
databse = database
geklikt word = klikt
die die = die
mogenlijkheid = mogelijkheid
opdracht gever = opdrachtgever

Verder schrijf je overal het woord "u" met een hoofdletter, misschien heb je dat bewust gedaan maar het hoort met een kleine letter geschreven te worden.

Groeten Marcel
 
ziet er netjes uit.
zoals hierboven vermeld staat even doen en dan is het goed.:thumb:
 
bedankt voor jullie reactie's! vooral hoogteijling voor het verbeteren van mijn fouten (ben nooit goed in spelling geweest).
ik zal de spelfouten aan passen, nog andere suggesties?
 
Mooie site:thumb: de schaduwen staan erg ouderwets je kan hier beter wat knoppen voor nemen met een niet zo opvallende kleurovergang en een zachte schaduw erom heen ;) verder prachtsite :thumb:
 
de schaduwen staan erg ouderwets je kan hier beter wat knoppen voor nemen met een niet zo opvallende kleurovergang en een zachte schaduw erom heen
ik zal is met wat andere knoppen proberen, maar het hoofd en midden stuk hebben natuurlijk ook zo'n schaduw dus het past er wel bij of zal ik daar ook de schaduwen weg halen en een zachte rand doen?

ik heb de site verplaats naar ecross.nl (de hoofd directory) ik ben ook bezig met een vooruitgang pagina, waarop je kunt zien hoe je website er nu uitziet en waar je reacties kunt geven, ik heb nog geen menuknop toegevoegd, maar je kunt de pagina vinden op ecross.nl/vooruitgang.php
 
Op de portfolio pagina vind ik Personalia erg rommelig in IE maar dan weer netjes in Safari.
Mijn advies is daarom: Test een website op diverse browsers en zorg er voor dat de website er op alle gangbare browsers goed uit ziet.
 
Nee hoor :):)

Site ziet er mooi uit maar ik zou de home page wat meer verdelen over de bladzij. Nu staat alles wel erg bovenaan....
schrijffoutjes eruit en het is perfect :thumb:
 
bedankt voor jullie reacties,
ik heb wat last van een hacker, ben aan het uitzoeken hoe het komt. het kan dus zijn dat de website nog eens offline gaat.

@Phr3ak
dat weet ik :p, zal ik de cv op een aparte pagina zetten?

@hendricus
bedoelje wat meer enters? welke schrijf foutjes zie jij nog?

@Mickeys Monkey
in ie 8 klopt het wel maar alles daar onder (ie 7 en lager) gaat de schaduw over de tekst heen, ik probeer het te verbeteren.

ecross
 
@Mickeys Monkey
in ie 8 klopt het wel maar alles daar onder (ie 7 en lager) gaat de schaduw over de tekst heen, ik probeer het te verbeteren.

ecross

Toch niet helemaal, bekijk mijn 2 bijlagen maar eens. Eerste is met IE8 en de tweede met Safari
 
vreemd, in mijn eigen internet explorer 8 ziet hij er wel goed uit, en via netrenderer ook. Word een beetje lastig testen als ik iets aan pas of het werkt :confused:
 
Het ziet er bij mij in firefox en internet explorer 8 goed uit hoor.:d:d

Allebei zoals in safari bij Mickeys Monkey
 
bedankt voor jullie reacties,
ik heb wat last van een hacker, ben aan het uitzoeken hoe het komt. het kan dus zijn dat de website nog eens offline gaat.

@Phr3ak
dat weet ik :p, zal ik de cv op een aparte pagina zetten?

Ik zou mijn CV gewoon: "op aanvraag beschikbaar" stellen, en niet zo gelijk de wijde wereld in slingeren, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
 
ik heb de website zo aangepast dat hij er nu ook goed uit ziet in ie7, nu verder naar ie6 :confused:
 
Site werkt ook goed in Opera:thumb:
 
Het ziet er wel strak uit, maar nog een beetje onoverzichtelijk (vind ik). Ik zou er wat meer structuur aan geven, en de hoofdletter aan het begin van de zinnen gewoon normaal doen, niet schuin.

Verder is het erg goed!

Mvg,
GJ
 
Als je overgens ajax als vaardigheid hebt staan, zou ik als klant al afhaken. Maargoed, de meeste klanten zullen toch geen flauw idee hebben waar je t over hebt.

Waarom staat alles in je Personalia als een trappetje? Zie screen. (edit: niet alleen pers. maar alle items)

Verder vind ik het kleurenschema verschrikkelijk. Maar dat's toch een echte mening ;)



:thumb:


[edit]zoals altijd, FF (3.6.x)[/edit]
 

Bijlagen

  • trappetje.jpg
    trappetje.jpg
    98,6 KB · Weergaven: 64
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan