Website bij Woelmuis verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Ik heb sinds 2012 een website draaien bij Woelmuis, tobiastheebe.woelmuis.nl. De informatie op deze website is verouderd en ik wil de website verwijderen.

Het probleem is, dat de homepage van Woelmuis al een jaar aangeeft dat het systeem van Woelmuis onherstelbaar is beschadigd naar een systeemcrash. Hierdoor kan ik - zowel via de webinterface als FTP - niet meer op mijn website aanmelden.

Als ik aanmeld via FTP met FileZilla, wordt nog wel mijn account gevonden, maar bij het verifiëren van mijn wachtwoord geeft de server een time-out.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

Weet iemand een oplossing?

Ik ook... via ftp kom ik er niet meer in... wel door achter de webnaam te zetten /administrator/ en dan kan ik nog bij de CMS gegevens komen, zelfs nog editen en zo.
Bij jou verschijnt er dan geen loginscherm bij mij dus wel.
Dus wordt het wel heel lastig. Of heb je nog een andere weblink?

Welk loginscherm bedoel je? Ik krijg een loginscherm bij FTP (in Firefox), krijg na enkele minuten wachten een time-out na aanmelden.
En wat bedoel je met weblink?

Overigens neem ik aan dat de Woelmuis organisatie zélf je ook wel verder zou moeten kunnen helpen met het verwijderen. Per slot is het niet jouw probleem dat Woelmuis een crash heeft gehad...
Dus kom je helemaal nergens, dan zou ik gewoon de helpdesk van Woelmuis zelf contacteren voor (verdere) hulp. Zorg er dan wel voor dat je (zo goed mogelijk) kunt aantonen de échte eigenaar/beheerder van die website te zijn, houdt dus abonnementsgegevens, ftp-inlognamen etc. bij de hand.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan