Website blijft leeg in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier geen prboleem.
(een gokje) Als je Firefox net hebt geüpdatet naar versie 70.0 (is recent uitgekomen), heb je misschien bij Privacy & Beveiliging >> Verbeterde bescherming tegen volgen >> op Streng gezet?
Zo ja, zet hem op Standaard.

Oh ik dacht idd al dat er een update was geweest want mijn icoontje ziet er iets anders uit.
Maar hij staat op standaard dus dat is het probleem niet. Helaas.

Wel in incognito/privé status?

Verwijder alle cookies op je computer. Dus niet alleen je geschiedenis.
Hier is het geen probleem om de website te bekijken.

Alle cookies verwijderd en nu moet ik overal opnieuw inloggen maar de website doet het nog steeds niet. Jammer.
Het is toch eigenlijk wel elke keer iets met Firefox.

Dat vind ik wel een beetje boude opmerking van je, ik zet alleen mijn laptop maar aan en verder niet dus ik zou niet weten wat ik er aan kan doen.
Ik heb het ook regelmatig dat websites niet goed werken, zoals de zorgverzekering en je geen nota kunt uploaden, en krijg dan het advies om even een andere browser te gebruiken omdat het formulier of wat er dan ook ongevuld moet worden niet goed werkt met Firefox.
Ook vandaag had ik dit weer op een website, daar stond het zelfs bij.

Dan nog blijft het zo dat jij, in het voorbeeld van de website die je in je eerste bericht noemt, de enige bent die een probleem heeft met het bezoeken van de website. Ik heb hem net even geprobeerd en krijg de website gewoon te zien. Ik gebruik Firefox 69.0.3 op Windows 10.

Welke add-ons zijn actief in jouw Firefox? Schakel deze eens uit en probeer dan eens of de website wel zichtbaar is.

Hier idem dito, Firefox 70 op Win 7 en Win 10, geen enkel probleem.....
Het zit dus duidelijk bij jouw en is geen Firefox probleem.

Bijlagen

• zeelandnet.jpg
    zeelandnet.jpg
    181,9 KB · Weergaven: 45
Het kan best zijn dat jullie dat niet hebben, ik kon ook altijd gewoon op de website alleen nu na de update van Firefox niet meer, en dat wil dan per definitie niet zeggen dat dit aan mijzelf ligt.
De add-ons zijn Adblock Plus en uBlock en dat is al vanaf begin.

Maak eens een nieuw Firefox profiel aan en kijk of het dan werkt:

Combineer windowstoetsr.png → Typ: notepad.
Kopieer onderstaande code:
@echo off
cd "C:\Program Files\Mozilla Firefox"
firefox -P

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:ffprofiel.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik ffprofiel.batAls administrator uitvoeren.

Maak hier een nieuw profiel aan nu in het te voorschijn komende venster & check of het nieuwe standaard profiel wordt opgestart...

Laatst bewerkt:
Volgens Mozilla

Internetbeveiligingssoftware die Firefox blokkeert

Als u websites kon laden tot het moment dat u Firefox bijwerkte of totdat uw internetbeveiligingssoftware werd bijgewerkt, opnieuw werd geconfigureerd of door andere software werd vervangen, is het zeer waarschijnlijk dat uw internetbeveiligingssoftware (waaronder firewalls, antivirusprogramma’s, antispywareprogramma’s en meer) tegengaat dat Firefox verbinding maakt met het internet.
Firefox kan bepaalde websites niet laden

Als u merkt dat Firefox bepaalde websites wel kan laden en andere niet, wis dan eerst uw Firefox-cookies en -buffer:

Klik op de knop Bibliotheek
2017-10-11-11-30-17-d521f7.png
library icon , klik op Geschiedenis en selecteer Recente geschiedenis wissen….
Selecteer Alles in het vervolgkeuzemenu Te wissen tijdsperiode:.
Klik op het pijltje naast Details om de items die kunnen worden gewist weer te geven.
Selecteer zowel Cookies als Buffer.
Klik op Nu wissen.

Controleren op malware

Als u de websites die eerder niet in Firefox werkten na het het wissen van uw cookies en buffer nog steeds niet kunt laden, dient u uw computer te controleren op malware. Bepaalde typen malware staan bekend om het aanvallen van Firefox en kunnen voorkomen dat het diverse websites laadt:

Als u een antivirus- of internetbeveiligingsprogramma gebruikt, werk dan de detectiedatabase ervan bij en voer een volledige scan van uw systeem uit.
Als u nog steeds problemen ervaart, volg dan de instructies in Problemen met Firefox die door malware worden veroorzaakt verhelpen.

@maestro12 bedankt voor de tip, het is gelukt de website doet het weer.
Anderen ook bedankt voor de tips en vooral voor het melden dat het aan mezelf ligt.

Toch raar, want ik gaf de tip om alle cookies e.d te verwijderen, geschiedenis had de ts zelf al gedaan.
Dan is dat toch niet goed genoeg gedaan of niet gedaan.

Een nieuw profiel had ik je vandaag willen adviseren maar ik zie dat dorado mij voor is geweest. Dat had zeker geholpen.

Maar super dat het weer werkt, de volgende keer weet je wat je moet doen ;)

Ik ben blij dat er nu iemand is die dit tenminste ook meldt want het kan niet zo zijn dat het alleen bij mij is.
De pagina van prikbord opent weer al niet meer, het blijft weer helemaal wit, dus de oplossing was bij mij maar eenmalig.

Alle plugins (flash,java, etc.) up to date?
Accepteer je cookies van Facebook?

Recent een update van Java gehad. Zou niet geschikt zijn voor Windows 10 X64 (?) Update is wel geslaagd en alles werkte perfect. Tot de nieuwe versie Mozilla zich aandiende. Cookies: geaccepteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan