Website Builder Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerking

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Goedendag Allemaal!

Ik ben al een redelijke tijd opzoek naar een nieuwe website builder (software).
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, en ik zal wel weer eens wat nieuws willen uitproberen.

Dit ken ik allemaal en heb ik al geprobeerd:
- Studio Webdesign
- Webstudio
- FrontPage
- Kompozer
Dat waren ze wel dacht ik.

Wie kan mij nog een hele goede aanraden ? (hoeft niet perse Nederlands of gratis te zijn)

MVG:
Computerking

Dreamweaver wordt veel gebruikt, maar is vrij prijzig als ik het wel heb.

Laatst bewerkt:
@Naarling: Ah.. hij zoekt dus een soort grafische website vormgever-software. In dat geval past jouw tip van Dreamweaver beter als antwoord op zijn vraag. :thumb:

Tijs.

Wordpress vind ik denk ik ook wel een goede, alleen ik snap de installatie niet ? (hoe moet ik het programma installeren)

Wordpress vind ik denk ik ook wel een goede, alleen ik snap de installatie niet ? (hoe moet ik het programma installeren)
Een CMS wordt op de server geïnstalleerd. Bij veel hosts kun je installatron gebruiken om dit te vergemakkelijken.

Fijn dat het gelukt is.

Wil je nog even aangeven wát je gekozen hebt als oplossing van je vraag? (Bijv. Wordpress geïnstalleerd bij het hosting-bedrijf, Joomla geïnstalleerd bij het hosting-bedrijf, Dreamweaver aangeschaft en geïnstalleerd etc.), want het was me niet helemaal duidelijk wat je precies wilde weten in je startposting... :D

Tijs.

Fijn dat het gelukt is.

Wil je nog even aangeven wát je gekozen hebt als oplossing van je vraag? (Bijv. Wordpress geïnstalleerd bij het hosting-bedrijf, Joomla geïnstalleerd bij het hosting-bedrijf, Dreamweaver aangeschaft en geïnstalleerd etc.), want het was me niet helemaal duidelijk wat je precies wilde weten in je startposting... :D

Tijs.

Bedankt!

Via enige extra hulp op het internet om Wordpress te installeren bij mijn host is dat gelukt en werkt het tot nu toe nog goed.
Dreamweaver is dan even de optie die ik nu als laatst zet, maar daar ben ik nog niet klaar mee.

Ja en verder... Het ging allemaal wel redelijk goed!

Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan