Website Controle Brian's Service

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoboticPro

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Na veel gehannes met de layout is hij bijna af:D
http://briansservice.nl

Er is nog geen content die voeg ik langzamer hand toe (ben ik niet zo goed in)
Maar je kunt de layout al beoordelen en het systeem.

Dus wat is uw mening?

EDIT 24-11-2010 Layout is gewijzigd in een strakker ontwerp

Laatst bewerkt:
Netjes, maar een Ying Yang teken?
Kan je geen bedrijfslogo/huisstijl (laten) ontwerpen?

Ik vind het redelijk maar niet voldoende voor een bureau wat zich bezighoudt met webdesign.
De strepen onder de paginalinks in de bovenbalk mogen van mij part weg, staat al iets professioneler.
Verder mag de witte hoofdkolom beter rechthoekig worden, zonder die ronde hoeken waar je in de linkerhoek duidelijk de pixels ziet.
Tenslotte mogen de paginalinks in de bovenbalk ook iets meer naar het midden geplaatst worden.

Deze kleuren zijn gewoon een kwestie van smaak...

1. De kleuren word veel over gediscussieerd maar ik zelf ben kleuren blind en zie het als donker paars (kennelijk is het blauw?)
2. De rechthoek dacht ik ook aan omdat ik hem echt niet scherper krijg helaas:(
3. En hoe denken jullie om de streep te laten verschijnen tijden het mouse over effect?
4. Ik heb ook iemand gevonden die voor mij de content probeert te schrijven:D
5. Het menu helemaal of 170px van recht? nu is het 70px;)

Suggestie's altijd welkom;)

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een sitemap toegevoegd, Hij is voor de rest af zover alleen nog de inhoud
en daar wordt aan gewerkt maar dat is het moeilijkste voor mij:D

Brian

Het is al een tijdje geleden dat ik met deze site bezig was.
Ik denk dat hij bij Google sowieso moeilijk te vinden zal zijn, puur omdat er nog geen mogelijkheden van tags, metatags, linkpartners en sociale media zijn.

Social media's zijn niet opgenomen in het ontwerp, maar ik ken je ervaring en als jij dat zegt dan is het wel een belangrijk onderdeel.

Ik zal even goed nadenken hoe ik het ga doen, en dan laat ik wel weer van mij horen.

Bedankt,
Brian

Ik denk dat linkpartners nu belangrijker zijn dan social media.

Hoe bedoel je?
en bedoel je dan bedrijven als Acer en Adobe of persoonlijke zoals 1punt5.nl

Met linkpartners bedoel ik: kleinere sites betreft computers.
Grote bedrijven nemen zelden of nooit linkpartners aan, het zijn meestal sites van particulieren of die dichtbij particulieren staan.

Is het dan niet zo dat als ik een link naar bijv. helpmij.nl doe
dat potentiële klanten zien dat dit een gratis helpdesk is en hier
eerder hun vraag stellen dan mij in te huren?

Dat wordt dus een exit link vanaf jouw pagina naar Helpmij.nl.
Ik denk dat je dan vooral een link naar jouw profiel op Helpmij.nl moet maken en niet alleen een link.
Je moet die informatie, waar je helpt en wat je al als 'grote projecten' voor elkaar hebt gekregen in je Portfolio op je site zetten.
Nu zie ik daar alleen dubbel jouw website in maar je dan dit beter gebruiken voor je projecten.

Het portfolio is nog in beta ik ben op dit moment bezig met 2 website's die worden bijna
opgeleverd en dan plaats ik die.

Ik vind het niet zo netjes staan dat de content in de footer een ander font gebruikt dan de rest van de pagina. Is dit bewust gedaan???

Als je even in de css kijkt zie je dat ik niks gedaan heb aan de font van de footer dat is standaard. De content staat op font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;

Ik zou of de font aan kunnen passen of de footer er buiten plaatsen dat kijk ik vanavond even wel;)

Edit:
Ik heb het font aan gepast zodat het er iets netter uit ziet;)

Nog meer op/aanmerkingen, suggestie's, tips etc?

Laatst bewerkt:
Vanaf aanstaande maandag 6 december is de website niet meer beta maar volledig online:D Natuurlijk word hij wel geupdate
De tekst is ook tot zover af en het contact formulier is geactiveerd.

Brian van der Horst

Ziet er goed uit.
Ik hoop dat je dan ook opdrachten gaat krijgen.
Denk uiteraard aan connecties, SEO en linkbuilding (linkpartners zoeken).

Ja ik ga binnenkort gerichte reclame verspreiden bij kleinere ondernemingen hier in de buurt zoals honden trimsalons en eetcafe's

Mvg Brian

Ik denk ik laat even weten dat het goed gaat.
Ik heb ondertussen een portfolio item:D
en ik word al gevonden in Google door mensen in de omgeving(bleek ook een leraar
op mijn school te zijn)

http://briansservice.nl/portfolio/

Alleen ik zit nog steeds met een UTF BOM (Byte Order Mark)

Weet iemand eventueel de oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan