Website designers

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlecVanNoten

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Welke programma's zouden webdesigners gebruiken?
Hiermee bedoel ik coderen (PHP), uiterlijk design, foto-bewerking, logo's maken...
Je weet wel ALLES :d

Alec

photoshop en een simpele tekst editor (kladblok) of een ander html editor. Meer niet.

MacOSX is een besturingssysteem.
Daar ben ik me terdege van bewust

En afgezien een ellenlange discussie die ik met je zou kunnen voeren, over de omschrijving en definities van een besturingssysteem en een programma, en of het al dan niet hetzelfde is op welke vlakken dan ook, waar we waarschijnlijk maar een paar leden/lezers op dit forum een plezier zouden kunnen doen afgezien het feit of jij en ik daar zin in zouden hebben, ben ik van mening dat het beroepsmatig bouwen van websites onder het vakgebied van een DTP-er ligt die over het algemeen met een Apple werken.

Hiernaast zijn applicaties varierend van een teksteditor tot en met een full-featured wysiwyg editor alleen op basis van de voorkeur van de betreffende programmeur aan te geven. Dus
is dat niet keihard te zeggen welke tool dat is. waardoor een besturingsysteem het dichtst in de buurt komt van de vraag welke programmaś worden er door webdesigners gebruikt.....
Helemaal omdat hier niet zozeer om een persoonlijke voorkeur gevraagd word maar om een algemene aanduiding.

Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me dat ik zelfs mijn keuze voor "photoshop" een gok is

;) Oh ja, dit is totaal niet aanvallend bedoeld en gedeeltelijk offtopic aangezien er niet zozeer om deze uiteenzetting gevraagd is door de TS. het enige wat ontopic zou kunnen zijn is de eerste zin van de 2e alinea.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan