York
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 24 nov 2001
Ik zit nu met het volgende probleem ik heb een website gemaakt met verschillende categorieen die ik weer op verschillende domeinnamen draai. Voorbeeld de websites draaien alle op:
hoofd website: www.domein1.nl
- andere content: nl.domein1.nl/content1
- andere content: be.domein1.nl/content2
etc.
Nu wil ik dan bijvoorbeeld dat je met www.domein3.nl op www.domein1.nl terechtkomt en met bijvoorbeeld www.domein4.nl weer op nl.domein1.nl/content1. Nu is het alleen de bedoeling dat de bezoeker dit in feite niet ziet en dat in de browser adresbalk dus gewoon www.domein3.nl blijft staan, ook als je bent doorverwezen naar www.domein1.nl en op dat domein verder blijft surfen. Is zoiets mogelijk, en hoe zou dit moeten? Met .htacces, php wie heeft een idee....
hoofd website: www.domein1.nl
- andere content: nl.domein1.nl/content1
- andere content: be.domein1.nl/content2
etc.
Nu wil ik dan bijvoorbeeld dat je met www.domein3.nl op www.domein1.nl terechtkomt en met bijvoorbeeld www.domein4.nl weer op nl.domein1.nl/content1. Nu is het alleen de bedoeling dat de bezoeker dit in feite niet ziet en dat in de browser adresbalk dus gewoon www.domein3.nl blijft staan, ook als je bent doorverwezen naar www.domein1.nl en op dat domein verder blijft surfen. Is zoiets mogelijk, en hoe zou dit moeten? Met .htacces, php wie heeft een idee....