Website firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Hallo,

Ik weet niet of ik helemaal kan uitleggen wat ik precies bedoel. Vandaar dat het me ook niet lukt om via Google te zoeken ;)

Wij hebben bij ons in de soos een pc voor muziek... Nu staat daar allemaal rot muziek op :o En was het misschien een bedoeling om er internet op te zetten.
Nu zijn ze met argumenten gekomen, dat je dan allemaal rotzooi enzo kunt binnenhalen. Met name virussen etc. Daarom zijn we op het idee gekomen om te zoeken naar een soort firewall achtig iets, zodat alle sites geblokkeerd worden... Behalve YouTube gerelateerde sites! Zodat je alleen muziek kunt opzoeken via YouTube en dus ook geen virussen kunt binnenhalen/downloaden. Dit is vooral omdat de pc gewoon voor iedereen toegankelijk is!

Ik heb dus ook geen idee hoe ik hiernaar moet zoeken op Google, vandaar dat ik het hier vraag! ;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraag :thumb:

Met vriendelijke groet,
Jelle

bedoel je dat je een filter wilt hebben zodat alle sites geblocked wordt en alleen op youtube gesurft kan worden?

Ja zo iets bedoel ik... Wij kwamen op een FireWall ;) Maar ik bedoel dus eigenlijk een filter inderdaad.
Het liefst gratis als het mogelijk is ;)
Maar als het geld kost, kan daar misschien wel over overlegd worden ;)
Als je dus zoiets hebt graag :thumb:

Jelle

K9 misschien even proberen?

Voor de wat meer ''geavanceerde'' computeraar zou het allemaal omzeilbaar moeten zijn, wil je echt super-full-proof, ga dan voor een betaalde.

Zie hier.

Nou, het is meer zodat de "onervaren" computeraar tegengehouden word ;)
De "ervaren" computeraar weet wel dat hij geen virussen moet binnehalen ;)
Iig heel erg bedankt. Ik zal het meteen proberen.
Als het lukt, zal ik meteen de status aanpassen!

Jelle:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan