Website Fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

klikjessparen

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Hallo Iedereen!

Ik vroeg me af of jullie me misschien iets verder konden helpen aangezien ik op anderen fora geen respons ontvang van leden.
Ik heb een website draaiende: http://www.linkenplaats.nl/ .
Dit script wat hier op draait heb ik zelf niet gemaakt.
Ik zal even een korte uitleg geven van de site.
Het is een startpagina (net als http://www.startpagina.nl) waarbij mensen dus hun eigen linken overzicht over een bepaalt gerelateert onderwerp kunnen starten.
Nu krijg ik bij een aantal pagina's een foutmelding..

1: Wanneer ik als lid ben ingelogt en ik ga naar de pagina instellingen krijg ik de melding bovenaan:
Notice: Use of undefined constant mysql_num_rows - assumed 'mysql_num_rows' in /home/timvz/domains/linkenplaats.nl/public_html/init.php on line 105

2: Wanneer ik als lid ben ingelogt en ik ga naar de pagina statastieken krijg ik de melding bovenaan:
Warning: Creating default object from empty value in /home/timvz/domains/linkenplaats.nl/public_html/paginas/statistieken.php on line 2

3: Wanneer ik als lid ben ingelogt en ik ga naar de pagina blok & linkenbeheer en ik probeer een blok te verwijderen krijg ik vervolgens de gehele pagina niet meer en alleen een wit scherm met boven aan de melding:
Notice: Use of undefined constant mysql_num_rows - assumed 'mysql_num_rows' in /home/timvz/domains/linkenplaats.nl/public_html/init.php on line 105

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/timvz/domains/linkenplaats.nl/public_html/init.php:105) in /home/timvz/domains/linkenplaats.nl/public_html/snelbeheer.php on line 32

Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen dit zou ik zeer waarderen.
Indien iemand bepaalde gegevens nog nodig heeft hoor ik dit wel.

Alvast Bedankt!

Mvg,
Tim van Zon

Laatst bewerkt:
Post de regels van je code eens, zonder dat kan niemand je helpen vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan