Website gebouwd, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hellrider

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Hey iedereen!
Ik was lange tijd bezig met in dreamweaver te sukkelen, uiteindelijk heb ik het na vele uren en dagen opgegeven en ben ik overgestapt naar Website x5.

Nu, hij is zo goed als af en heb net even rondgekeken voor waar ik hem kan hosten, allemaal geen probleem, maar ik vraag me nu af, hoe zit dat hosten nu juist in elkaar?

Want als ik in het programma naar export to internet ga krijg ik dit scherm:
WebSite-X5-Evolution-5.jpg

Krijg ik die gegevens die ik daar moet invullen dan van de webhost zelf, of...?

Misschien is het een domme vraag die ik stel, maar ik heb nog nooit een website overgebracht naar het internet. :p

Alvast bedankt!

ja, die gegevens krijg je van de webhost, die sturen je na je registratie een mail of brief met je host, username, password etc.

je kan dan ook een ftp client (filezilla bijvoorbeeld) gebruiken om met die gegevens in te loggen op je host en handmatig bestanden te up en downloaden

ja, die gegevens krijg je van de webhost, die sturen je na je registratie een mail of brief met je host, username, password etc.

je kan dan ook een ftp client (filezilla bijvoorbeeld) gebruiken om met die gegevens in te loggen op je host en handmatig bestanden te up en downloaden

Ok, perfect! Bedankt voor de snelle reactie!
Wel stom, het is voor een organisatie die nu 25jaar bestaat. Op al die jaren hebben we verschillende domeinnamen gehad waardoor ik die niet meer kan registreren.:rolleyes:

als je inloggegevens nog hebt van die account kan je zo overzetten. je zou ook een mailtje kunnen sturen naar de host waar je destijds die domeinnaam geregistreerd had met de vraag of ze deze vrij kunnen geven.

of je pakt gewoon een .net/.com ipv .nl ofzo :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan