Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test het even als volgtAls ik naar de site ga zie ik helemaal niets. Zo is het gegaan ik heb de public HTML map helemaal leeg gemaakt en daarna mijn bestanden gehost die in de htdocs stonden.
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Test</title>
</head>
<body>
<h1>Hallo allemaal</h1>
</body>
</html>
Ogen open doen?Als ik naar de site ga zie ik helemaal niets. Zo is het gegaan ik heb de public HTML map helemaal leeg gemaakt en daarna mijn bestanden gehost die in de htdocs stonden.
Het ligt dan niet aan de hosting bij de providermet de nieuwe index zag ik hallo allemaal.
Bestanden teruggeplaatst en ik krijg deze melding: HTTP ERROR 500
Mee eens. Anta heeft DirectAdmin. De log uitlezen is een paar klikkenIk denk dat we beter kunnen vragen wat er in de error_log staat.
Beste helpers, ik heb een website gehost bij Anta, maar hij is niet zichtbaar. Wat kan ik doen om dat te verhelpen? Nog een vraag staat er standaard enkele basis bestanden in de map Publichtml?
Klopt. WordPress bestanden zie je alleen als is gekozen voor het Slim/Plus/Pro + WP pakket.En ja, er staan altijd basis files in de public_html, zie screenshot van een installatie in Antagonist met WordPress.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.