Website gemaakt in Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetty53

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Hallo allemaal,

In ieder geval voor een ieder de allerbeste wensen voor 2010 toegewenst.

Ik heb een vraag/probleem.

Ik heb een website gemaakt met Dreamweaver CS4, zover gaat het uitstekend. Ik kan met ftp het ook op de server krijgen van Provider Online, maar ik krijg het met geen mogelijkheid zelf online gezet, als ik de ftp gegevens gebruik, die ik van Online gekregen heb ( http://1814358564.webhosting.online.nl , deze dus). Kan ik er verder niets meer mee en krijg ik een melding dat de site niet bestaat. Had Online zelf al gemaild maar van hen krijg ik geen duidelijk antwoord hoe nu verder. Ik moet volgens hun gewoon inloggen in Dreamweaver met www.storminmyhead.org. Alleen als ik dat dan doe, krijg ik een fout-error.

De url van de site is www.storminmyhead.org
Ik zie de gegevens wel, maar de naam van mijn man, dan C/documentsadsettings en nog een verhaal er achter

Ik hoop dat iemand me kan vertellen, wat het juiste ftp adres is van online zodat ik aan iedereen mijn website kan tonen.

Bedankt alvast...

Hetty

hoi

ik gebruik adobe dreamweaver cs3.

heb je wel de firewall opengezet naar dreamweaver vraagt hij meestal zelf om.

het kan ook zijn dat online ip6 gebruikt dan moet je een van die vinkjes aanzetten.

en c:/docu dat hoort ook niet heb je hem wel op FTP gezet.

matthijs

Laatst bewerkt:
Re: Dreamweaver

Hallo Matthijs,

Bedankt voor de reaktie..

Ja hoor de firewall staat uit. Ik heb in dreamweaver de ftp eerst gebruikt, die werkte niet lekker. Ik had al eens eerder een website gemaakt in frontpage daar heb je ook ftp voor nodig en kreeg via via een tip dat het beter gaat met WS-FTP. Deze staat ook op mijn pc..

Ja het staat al op de server van Online maar wat ik ook in tik in de browser, de site wordt niet zichtbaar.

Hetty

ik gebruikt gewoon de ftp van dreaweaver werkt prima
maar ik heb dan ook mijn eigen server thuis staan
dus ik denk dat er iets niet goed is bij online
ik kan wel een account aanmaken op mijn server om te kijken of je hem dan wel kan publiceren
mail even je e-mailadres naar mij dan stuur ik wel een test account naar je terug
dat kan hier

Bedankt

Hallo Wolffie,

Dat had ik al geprobeerd.. Ook al met de eerste link die ze me hadden gegeven. Alleen helaas werkt dit ook niet..

Groetjes,

Hetty

Bedankt

Hallo Matthijs,

Ja, ik heb hem ontvangen, kan ik vanavond even gaan testen, de site staat nl op mijn laptop. Ik werk nu met de desktop.

Hartstikke bedankt...

Misschien heb ik nog wel wat vragen voor je, mijn man is ook een server aan het maken..

Voorlopig is hij net pas begonnen hoor.

Groetjes, '
Hetty:thumb:

beantwoord

Ja de vraag is deels beantwoord, maar door ziekte in de familie is er nog geen tijd geweest om aan de website te beginnen..

Zal morgen eens een gaatje maken om een poging te wagen tot..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan