Website goed uit laten zien!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cole
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cole

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Hoe kan ik zorgen dat mijn website er op meerdere resolutie toch goed uit ziet.
Want op 1024 x 768 ziet de site er wel goed uit maar bij een resolutie van 800 x 600 lijkt het eigenlijk niet mooi.

Het gaat om www.drijscheer.nl

M.v.g.
Cole

Hoi,

Ik zag in je broncode dat je frontpage gebruikt. Het enige wat ik kan bedenken is het volgende: 2 versies maken.
Je kunt dan bijvoorbeeld op je index pagina de bezoeker laten kiezen welke resolutie ze willen.

Dreamweaver en Flash kunnen dat uit "zichzelf" maar dat zijn geen makkelijke proggies.

Site ziet er trouwens goed uit(mijn res=1024). Neem ook eens een kijkje op mijn site als je wilt.

Succes verder!

Groeten Daan

't is niet perfect maar het werkt:
Code:
<script type="text/javascript" for="window" event="onload">

var res = 1024; // De breedte waar de website voor is gemaakt ( in pixels ) 

if(typeof document.body.style != "undefined" && typeof document.body.style.zoom != "undefined"){ 
    document.body.style.zoom = (screen.width / res); 
} 
</script>

Het beste is gewoon je pagina niet breder te maken dan 770 zodat het op alle resoluties goed is.

Ik zie het probleem niet. Hij ziet er bij mij perfect uit. En ik gebruik 800x600.

>>

Bijlage vergeten...

Bijlagen

• drijscheer.jpg
    drijscheer.jpg
    30,2 KB · Weergaven: 26
Het kan ook zijn dat de bijlage groter is dan 102 KB. Dan wordt deze niet bijgevoegd.

Hmm ziet er verder toch erg goed uit... zou je ook eens wat voor mij kunnen maken?

Sorry voor die 3 posts b.t.w.

Geplaatst door blaataap
Hmm ziet er verder toch erg goed uit... zou je ook eens wat voor mij kunnen maken?

Sorry voor die 3 posts b.t.w.

Dat menu is wat onleesbaar omdat ik de screenshot moest verkleinen...

Wat moet ik voor je maken? (als je het tegen mij had :D )

Wat doen jullie moeilijk... Je kunt ook gewoon in pixels werken ipv van met procenten.

Als je de buiten tabel op pixels zet kun je de binnensten allemaal gewoon op procenten laten staan want die rekken als het ware mee met de buitenste tabel..

Hmm,

Cole is echt een goede webdesigner zo te zien. Misschien moet je eens gaan soliciteren bij een designbureau. Zijn bergen geld mee te verdienen. PcFixer lijkt me meer iemand van 9 die denkt dat hij veel weet maar het stiekem gewoon opzoekt. :rolleyes: Niet dat daar iets mis mee is hoor....

Geplaatst door blaataap
PcFixer lijkt me meer iemand van 9 die denkt dat hij veel weet maar het stiekem gewoon opzoekt. :rolleyes: Niet dat daar iets mis mee is hoor....

Wat had je tegen mij?? Als je ff goed uit je doppe kijkt zie je bij Profiel dat ik wel mooi ouder dan jij ben! En hoezo ik zoek alles op en ik denk dat ik veel weet? Waar trek jij die conclusie uit? Wat zijn je argumenten? Waar baseer jij je veronderstelling op?

(Ik kan ook lullig doen hoor!)

Ik vind de website er anders nogal basic uitzien. Niets mis mee. Maar weinig opvallends.

Geplaatst door blaataap
Hmm,

Cole is echt een goede webdesigner zo te zien. Misschien moet je eens gaan soliciteren bij een designbureau. Zijn bergen geld mee te verdienen. PcFixer lijkt me meer iemand van 9 die denkt dat hij veel weet maar het stiekem gewoon opzoekt. :rolleyes: Niet dat daar iets mis mee is hoor....

Ik ben het volledig met PCfixer eens. De antwoorden die hij geeft, de dingen die hij maakt (check sign en site) komen echt niet van iemand die "9 is en het uit boeken haalt". Jouw antwoorden daarintegen vind ik over het algemeen minder behulpzaam dan die van PCfixer.
Prima, jij doet mischien ook je best. Maar je moet andere daarom niet gaan afkraken.

Laatst bewerkt:
Ok. Ik zal in het vervolg wat voorzichtiger zijn met mijn uitspraken. Voor je het weet kwets je iemand.

Geplaatst door Saviola
Ik vind de website er anders nogal basic uitzien. Niets mis mee. Maar weinig opvallends.

De mensen van de Drijscheer wilden graag een makkelijke website. En de site is eigenlijk nog niet helemaal af.
Maar als er nog iemand tips heeft om de site beter te maken plaats ze dan.

Groeten
Cole

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan