website hosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb geen ervaringen met website maken maar nu kwam op op deze site terecht http://www.versio.nl/webhosting.php
Nu is mijn vraag is dat een goeie plek voor een website op te maken en te hosten en welk hosting pakket moet ik dan aan gaan denken om te pakken.

Groetjes Rebe

Maar is dus wel weer een stuk duurder...:confused:

Antagonist is wel wat duurder ja, maar ik hoor van veel mensen dat ze een goede ervaring hebben. Bovendien hebben ze ook goede service. Je mag natuurlijk altijd Versio proberen, maar ik raad je aan om mensen te zoeken die er ervaring mee hebben :-).

Je kan ook kijken naar ervaringen op ISPgids.com, op die website plaatsen mensen vaak reacties en ervaringen. Onthoud wel dat mensen sneller iets van zich laten horen als ze ontevreden zijn: http://www.ispgids.com/ervaringen/versio

ik gebruik zelf versio voor drie domein namen.
ik ben overgestapt omdat het een sponsor is van Helpmij.nl
Maar ben er zelf ook zeer tevreden over.
ik Heb het pakket van 50 cent per maand genomen.

Ik heb hier zelf ook versio, heb 1 domein lopen al meer dan een jaar en nog maar amper problemen gehad. De site laad snel. Overigens Antagonist is ook een goede, ken mensen die daar een site hebben en hebben geen problemen ermee.

Je kunt ook gratis beginnen met 000webhost.com of met vbulletin.cu.cc (het is NIET ALEEN voor forums!).

Groetjes, WDHBGS

Ik heb inmiddels Versio zilver pakket en een test pagina in wordpress maar als ik de link van me site ingeef komt er een melding server niet niet gevonden.

login in je klanten portaal.
ga daar de chat in en stel je vraag aan de helpdesk medewerker.
er zit altijd iemand die je verder helpt.

wat is je domein naam van je site?

dan zou het dus kunnen dat mijn website uitstaat zodat niemand het kan zien.
DNS staat standaard uit weet niet wat dat inhoud maar ik ga jou link na lezen.

Hoe moet dat doen met notepad op een mac staat alleen voor windows geschreven.

Laatst bewerkt:
die heb ik vanmiddag pas aangemaakt. maar ik kan dus wel gewoon in wordpress al werken aan een site en uitproberen of hij gevonden kan worden

heb je al in het klanten gedeelte gekeken of je domen naam erbij staat en of je hostingpakket er staat.

Bijlagen

• versio.jpg
    versio.jpg
    59,9 KB · Weergaven: 36
dan netjes wachten tot je website gevonden gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan