Website idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Hi, ik heb geen ervaring met het maken van websites, maar toch bezit ik het idee voor 1 en het is een zeer uniek idee waarmee geld te verdienen valt. Nou ben ik dus op zoek naar iemand die de website maken kan en dan kunnen we de inkomsten ervan delen. Het idee is helemaal af, nou nog een partner.

Hallo Yanik.
Er zijn toch genoeg kant en klare makkelijk op te bouwen websites, dan hou je alles voor jezelf en het is nog leuk om te doen ook.

Als je echt iets goed hebt moet je wat meer vertellen... leeftijd? ervaring? wat is af? (een idee, houd dat in inclusief een design etc?) wat zouden ieders taken zijn?
Wat is de moeilijkheidsgraad? Wat moet diegene allemaal kunnen?

Zelf denk ik niet dat ik interesse heb... Ik kan wel een website bouwen maar dat komt niet verder dan HTML, CSS en een beetje JavaScript. (En ik vind mijzelf te jong :) )

Zoals mijn handtekening al zegt ben ik bezig met het maken van mijn eigen sociale netwerk.
Dus voor grote / gekke ideeën ben ik wel in.
Mail me maar met het idee en ik kijk wel of ik mee wil doen (mijn helpmij naam met een . ertussen @ yahoo .com)

Laatst bewerkt:
Hallo Yanik.
Er zijn toch genoeg kant en klare makkelijk op te bouwen websites, dan hou je alles voor jezelf en het is nog leuk om te doen ook.

Nope. De website is echter anders, alhoewel het zeer simpel is. Ben echt op zoek naar iemand die van aanpakken weet.

Zoals mijn handtekening al zegt ben ik bezig met het maken van mijn eigen sociale netwerk.
Dus voor grote / gekke ideeën ben ik wel in.
Mail me maar met het idee en ik kijk wel of ik mee wil doen (mijn helpmij naam met een . ertussen @ yahoo .com)

Hoe oud ben jij?

Hij is 16, tenminste dat zegt zijn blog.

#ontopic:
dus, sowieso html+css kennis nodig..
Betreft het interactie met de site? -> JavaScript
Betreft het interactie met de server? (bv met reacties) -> PHP

bij dat laatste kan er ook gebruik gemaakt worden van ASP, SQL etc.

Je zal toch meer info moeten geven wil je de goede persoon vinden...

@thomqa
Haha er leest dus echt iemand mijn blog (A), bedankt dat je me volgt, ga je het ook echt lezen :P?

@yanik
wat thomqa dus zegt 16, maar als je me nou mailt had ik al antwoord kunnen geven op de vraag of ik mee wil doen met jouwn idee ja of nee...
mijn helpmij naam met . ertussen ( dus tussen de letters d.b apenstaartje yahoo .com) (geef het even zo, wil geen spam door bots..)

@gebruiker78
Jup ik ga het echt lezen :) maar wel vanaf de blogs die pas echt wat zeggen, toen ik wat terug ging gaat het nergens meer over ;) maar de nieuwe zijn wel goed :)
#offtopic - ik stop al ;)

@ yanik..
ik begin binnekort als zelfstandig webdesigner en ben 19 jaar ;)..
stuur mij gerust een e-mailtje voor vragen/info/hulp :)

So what?
Mark Suckerbug (facebook) was ook 17.
En ik zeg net dat ik mijn eigen sociale netwerk maak dus ervaring geen probleem.

Beetje stereotypering hier dat "kinderen" niks kunnen,
Stuur nou maar het idee dan zeg ik wel of ik het binnen een dag of week af heb ;D
David

Sent from ipod

So what?
Mark Suckerbug (facebook) was ook 17.
En ik zeg net dat ik mijn eigen sociale netwerk maak dus ervaring geen probleem.

Beetje stereotypering hier dat "kinderen" niks kunnen,
Stuur nou maar het idee dan zeg ik wel of ik het binnen een dag of week af heb ;D
David

Sent from ipod

In tegendeel. Ik bewonder je en vind je heel silm, maar een website maken moet legaal zijn. Er zijn afspraken nodig en ik weet niet of deze gemaakt kunnen worden met een mnderjarige

Ik beloof niks, maar neem z.s.m contact op met davidboting en g3x123.

Mm, privacy te hoog? Kan je niet vinden. Kijk mijn gebruikersnaam volgens mij kun je mij wel vinden en anders staat mijn email address nog wel in eerdere berichten op dit topic
David

Sent from ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan