website keuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
hallo allemaal ik heb een vraagje ok heb een website gemaakt nu zou ik graag jullie mening hier over weten wat ik er eventueel nog kan op aanpassen? om deze nog aangenaam te maken als suggesties zijn welkom alvast bedankt groetjes mario. de link is www.mariodvd.be

In het gastenboek staat een knop met de tekst "Toeveoegen". Lijkt mij "Toevoegen" te moeten zijn...

Wellicht de detail pagina van een film zo inkorten dat je niet meer hoeft te scrollen, aangezien er toch niet zo heel veel informatie op een detailpagina staat...

Daarnaast lijkt mij een sorteerfunctie wel handig, hij staat nu gesorteerd op nummer maar op alfabetische volgorde lijkt mij ook wel zinvol ;)

Ook een nette datum weergave in het gastenboek is een goed idee

Laatst bewerkt:
hey

hallo allemaal alvast bedankt voor jullie suggesties ik heb er alvast een paar gewijzigd.
nu da van die datum ik mijn gastenboek zou niet weten hoe da moet als ik die op mijn pc kijk staat deze goed maar aan gezien in one als webruimte heb en deze dit niet ondersteund in hun database zou ik niet weten hoe ik dit moet oplossen iemand een idee alvast bedankt groeten mario. andere suggesties zijn altijd welkom.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan