Website komt tot leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbio

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Goedendag,

Ik ben nu net 2 dagen non-stop begonnen met veel informatie en interesse een website (homepage) aan het leren/bouwen. Heb in korte tijd veel tutorials gekeken en ze ook op praktijk uitgevoerd. Op dat gebied heb ik wel op m'n vingers:D
Deze tutorials is met beeld en met alle nodige bestanden kant en klaar en stap voor stap uitgelegd.

Maar nu mijn vraag:
Wanneer je een website opend wil ik ( in header...ik leer snel :thumb:) een afbeelding die langzaam beweegt van rechts naar links en ondertussen komt er een text/logo en bloementjes tevoorschijnt zoals in deze site: http://ecostylestudio.com/
Deze website heb ik tutorial (om een website maken) in alle bestanden van begin tot final website maar er wordt niet uitgelegd hoe je een flash of swf movie bestand moet maken, want deze bestanden zijn wel met tutorial meegeleverd. Ik kan deze bestanden openen en afspelen in Adobe Dreamweaver. De SWF MOVIE bestand kan ik niet openen met Adobe Flash Ik opend gewoon met File --> Open...maar geeft een blank venster aan of doe ik iets verkeerd.

Veel text maar ik hoop dat ik jullie voldoende heb uitgelegd:o

De software die ik heb zijn:

Adobe Dreamweaver CS4
Adobe Flash Professional CS5
Adobe Photoschop CS5

Windows XP :thumb:

MelB

Laatst bewerkt:
Een Flash file kun je maken in Adobe Flash Professional CS5, het beste kun je daar een aparte tutorial voor volgen, de meeste webtutorials gaan daar niet echt over namelijk.

SWF files kun je meestal openen door ze gewoon in je browser te slepen, dan zouden ze wel afgespeeld moeten worden.

Inderdaad Frats.

Ik kwam erachter dat je bij Adobe Flash een swf- bestand etc moet importeren en dan vanuit je library moet gaan bewerken. Ik zie onder m'n library een movie clip met daaronder symbolen en bitmap. Dus ik heb de hele flash bestanden van deze front page website http://ecostylestudio.com/.
Wat ik wil is deze 2 personen uit flash verwijderen en mijn eigen afbeelding erin zeten en wat tekst aanpassen. Is het mogelijk? en hoe doe ik dat.

Ik heb zojuist m'n eerste flash 'test' movie met mijn eigen 2 afbeeldingen. Een landschap achtergrond die van links naar rechts gaat en mijn eigen foto die van rechts naar links gaat....VET COOL!!:thumb:
Ik ga me hiermee grondig verdiepen:)

MelB

Laatst bewerkt:
Helaas heb ik pas 1x een uurtje zelf met Flash gewerkt dus ik weet er ook nog niets vanaf :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan