website laad maar scherm blijft wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbinho14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2013
hallo

ik speel al een hele tijd een game. die hadden ook een website met een forum enzo waar ik heel actief was. maar sinds kort doet hij het opeens niet meer hij laad direct en het scherm blijft wit. dit is op mijn laptop zo. maar ook op mijn mobiel en andere computers in het huis. en als ik op school zit met mijn laptop en het dan even check. doet hij het wel. ik heb echt geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen. het heeft dus zeker met mijn internet te maken. mijn router is de sitecom 300n x4. het is alleen bij deze site zo voor zover ik weet. kan iemand mij hier mee helpen? alvast bedankt.

mvg robbin

1. Welk spel
2. Welk gametype (Flashplayer,Jave etc..)
3. Welke webbrowser gebruik je?

1. minecraft, maar ik gebruik de forums van een multiplayer server. die runt op enjin
2. java
3. firefox maar zoals ik al zei het heeft niks met browser of spel te maken want het doet het nergens op mijn huis internet

Het heeft dus duidelijk met je router te maken. Als hij het op je school wel doet.
Probeer je Firewall eens uit te zetten. Herinstalleer Java.
Gebruik Google Chrome, het kan best dat het wel aan je Firefox ligt dus download ff Chrome als je wil :p

ik heb alle grote browsers al geprobeerd. firewall 3x uit gezet en java heeft er vrij weinig mee te maken. de site toen ie het wel deed begon ie te zeiken over firmware kheb alleen geen idee wat het is

Hmm, dan weet ik het niet,
Heb je TeamViewer?
Ik kan je zo even helpen.
Download Teamviewer.com
En fix je ID en WW via PM.

Probeer eens een nieuwe firmware op je router te installeren deze kun je downloaden op de site van Sitecom let wel op welke versie router je hebt v1-001 of v1-002.
Hier is de firmware te downloaden wel je versie aangeven voor de juiste firmware
dankje voor de tip enzo maar ik had ergens gelezen dat je firmware niet via het draadloze netwerk moet installeren. ik weet niet of dit waar is maar ik wil het toch wel even graag weten voordat ik met mijn router ga *****n

dankje voor de tip enzo maar ik had ergens gelezen dat je firmware niet via het draadloze netwerk moet installeren. ik weet niet of dit waar is maar ik wil het toch wel even graag weten voordat ik met mijn router ga *****n
Ja even een netwerkkabel op je router aansluiten naar de pc dan kan er weinig mis gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan