website laadt niet op laptop wel op smartphone. Melding Apache is functioning normall

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Hoe kan ik dit oplossen? Het ligt dus kennelijk niet aan de betreffende site. Op Android doet de site het wel. Ik werk onder 8.1 en heb de browser IE, Chrome, Opera en Firefox geprobeerd. Overal bovenstaande melding en verder een leeg blad.
 
Laatst bewerkt:
Magere melding:
a. Welke webbrowser gebruik je op de smartphone? En heb je die zelfde webbrowser ook vanaf je pc getest om mee te verbinden naar die website?
b. Is die website wel bedoelt voor (ook) gebruik vanaf pc/laptop? Ik zou verwachten dat op basis van de User Agent dat de website niets laat zien aan iedereen die niet vanaf een mobiel apparaat verbindt. [Zou ook kunnen dat als je alleen vanaf iPhone hebt getest de user agent instellingen alleen Safari-gebruikers content laat zien.]
c. Is die website van jou of van iemand anders? Je zou je vraag ook aan de webmaster van die website kunnen stellen. Zou kunnen dat hij bepaalde zaken van b. bij je bevestigt.

Tijs.
 
Ik heb de site www.hondenschoolzwolle.nl op alle browsers getracht te openen. Op smartphone heb ik IE en die gebruik ik ook op mijn windows 8.1 laptop.
Probleem is niet bij anderen die daar proberen te kijken. Ik ben niet de eigenaar. Het is gewoon een openbare site. Heel vreemd, andere sites laden gewoon wel. De smartphone was een noodgreep, is helemaal niet handig om daarmee op die site te kijken.
 
Probleem was een foute zoekmachine nl Sweetpage, die zich in mijn browsers had genesteld. Inmiddels weggehaald. Functioneert nu weer helemaal goed. ADW cleaner gebruikt en deze heeft het opgeruimd. Wel alle browsers aanklikken.
Ook antimalware ed. Diverse programma's. Laptop weer lekker snel nu.
 
Laatst bewerkt:
Zal wel proxy-rol zijn geweest, niet de search engine (wel evt. gecombineerd).
Maar evengoed uitstekend werk dat je het probleem gevonden hebt. Ik had daar zo snel niet aan gedacht als reden. :thumb:

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan