website layout en algemene zaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pwnagebyte

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
40
Beste Helpmijërs ik heb niet zolang een site gemaakt met wat buddys en wou graag jullie mening erover weten vragen tips zijn altijd welkom

Site :
http://gcmorestuff.webs.com/

vraag :
helpt een eigen domein naam goed of heb ik het nog niet nodig?

note :
deze site is nog in aanbouw ik verwacht rond jaarwisseling klaar te zijn ik werk er nu hard aan
 
Hmm, Volgens mij hoort dit topic in een andere rubriek
bij members chat geloof ik
 
Hmm, Volgens mij hoort dit topic in een andere rubriek bij members chat geloof ik
wou graag jullie mening erover
Jawel, maar niet de chat; er is een speciaal 'test mijn website' subforum.


Anywho, ikzelf vind de banner niet echt strak erbij horen (zo'n groot zwart vlak) en is daarnaast erg groot tov. de rest van de pagina (meer dan de helft in hoogte!). Voor de rest is er weinig te zeggen, er is erg weinig content (under construction...........).


helpt een eigen domein naam goed of heb ik het nog niet nodig?
nee hoor, het is alleen wel 'mooier'. En makkelijker te onthouden.
 
Ik vind de kleur (of eigenlijk is het geen kleur) zwart, het allemaal zo donker maken. Waarom geen blauw¿;)

Een eigen domeinnaam werkt zeker weten voor de bezoekers, maar ik zou eerst zorgen dat je website af is. En dan pas een domeinnaam nemen.
 
Laatst bewerkt:
het zijn er nu 9 verschillende pagina's maar alleen beschikbaar voor mensen die geregistreerd zijn die mensen kunne dan sommige progjes downloaden die ik ontwikkeld heb ik pas die logo ook even aan het is niet bepaald vloeiend :p
 
Ennuh: an minibrowser= a minibrowser.
Nooit an bij woorden met een medeklinker.
 
Het engels zit vreselijk slecht in elkaar.
Laat eens iemand naar je teksten kijken.
 
met een domein kom je hoger in google nl of com kost geld maar tk is gratis:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan