website layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Als ik de website van "http://www.techno360.in/" open dan ziet de layout er vreemd uit.
Het lijkt wel in script o.i.d. geschreven. Had het bij firefox 3.5 maar was bij firefox 3.6 gelukkig weer normaal. Totdat het fenomeen weer terug kwam. Wie kan mij zeggen hoe het komt en , belangrijker, wat ik kan doen om de layout weer normaal te krijgen (bij internet explorer is het overigens hetzelfde). Voorbeeld als knipprogramma bijgevoegd.
 

Bijlagen

  • techno360.PNG
    techno360.PNG
    54 KB · Weergaven: 34
In Opera en FF 3.5 ziet hij er hier prima uit, inclusief bloedirritant twitterding. Het lijkt er op dat de stylesheets bij jou niet worden gedownload.
 
die website werkt hier prima met Firefox 3.6 en Windows 7
gooi je cache eens leeg....
 
die website werkt hier prima met Firefox 3.6 en Windows 7
gooi je cache eens leeg....

Cache is leeg en heb hetzelfde met I.E. Opera komt mij niet goed uit want ik heb Roboform, waar ik niet vanaf wil, en die werkt niet met Opera.
Mogelijk moet de oplossing niet bij de browser gezocht worden.
In ieder geval, bedankt voor de reactie.
 
Bij mij ziet het er goed uit in Google Chrome, Internet Explorer 6, 7 en 8, Opera, Firefox en Safari. Dat wil zeggen: als het aankomt.
Als ik het in verschillende browsers gelijk na elkaar aanroep, komen allerlei bestanden gewoon niet meer aan.
Je index-pagina is 934 KB groot, met 33 aanroepen. Daarvan gaat ook nog 'n deel naar andere domeinen dan je eigen, dus daar moet eerst het adres van worden opgezocht.
Aan de naam van het domein te zien is het in India gehost.
Ik heb 'n snelle verbinding, en bij mij vallen grote delen van je pagina weg.
Ik ga raden, maar ik vermoed dat, zeker bij 'n tragere verbinding, de browser gewoon weergeeft wat er is aangekomen, en de rest laat zitten. En soms zal dat de css zijn (die afbeelding van jou is de html zonder css). De verbinding is sowieso traag, want de server kan het niet aan als ik vijf keer na elkaar je pagina opvraag. Of de verbinding is te lang (India is toch wat verder dan Amsterdam :D )
't Is wel raden, maar ik denk dat het aan de combinatie India / hele grote pagina in KB / aantal aanroepen ligt.

Edit: als ik JavaScript aanzet, wordt het 1,13 MB met 113 (!) aanroepen. Voor 'n groot deel naar een of andere Indiase blog-server. Elk van die kleine vlaggetjes is 'n eigen afbeelding, bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk ben ik er achter. Het zat in mijn security suite. Heb deze verwijderd en overgestapt naar aparte fireall en antivirus.
Vraag opgelost en bedankt voor het meedenken.
 
Blijft wel staan dat de pagina bij mij dus meer dan de helft van de keren niet volledig wordt geladen. Ik neem aan dat dat ook voor andere bezoekers geldt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan