Website maak website promoten hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deniol

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2014
Hoi, dit is mijn allereerste bericht:)
Ik ben eens bezig geweest met het ontwikkelen van een site waarmee je zelf websites kan bouwen.
Maar hoe kom ik aan klanten?
En hoe kan ik hem het best promoten?

PS: de software is nog in volle maak en wil hem eind 2014 op internet zetten ik heb nog wel even tijd maar veel geld heb ik niet:confused:

Gewoon delen op Facebook of Twitter is wat ik zou doen. Het duurt een tijdje tot je echt veel klanten hebt hoor, dus niet teveel aandringen.

Dus je wilt klanten voordat je software uberhaupt af is? hmm, klinkt als een slecht plan. :confused:

Nee, Ik alvast weten hoe en wat. aangezien de software snelle vooruitgang boekt word de software eind 2014 niet gereleased. Ik wil alvast weten hoe ik aan klanten kan komen.
Ik heb (heeeeel veeeel) concurrentie :confused:
Ik kan ze wel gratis domeinnamen aanbieden als 1 domeinnaam 10€ is kan ik maar 10 gratis domeinnamen weggeven. Aangezien ik niet zeker weet of dit een succes word wil ik er niet al te veel geld in stoppen.

Laatst bewerkt:
Dus je wilt klanten voordat je software uberhaupt af is? hmm, klinkt als een slecht plan. :confused:

Nee, Ik alvast weten hoe en wat. aangezien de software snelle vooruitgang boekt word de software eind 2014 niet gereleased. Ik wil alvast weten hoe ik aan klanten kan komen.
Ik heb (heeeeel veeeel) concurrentie
Ik kan ze wel gratis domeinnamen aanbieden als 1 domeinnaam 10€ is kan ik maar 10 gratis domeinnamen weggeven. Aangezien ik niet zeker weet of dit een succes word wil ik er niet al te veel geld in stoppen.

Bij Bol.com aansmeren, en bij consumentenbonden verder bij webdesigners etc. Of op een websitebeurs gaan staan.

Suc6. PS Laat mij maar even weten wanneer je het af hebt, ik ben wel benieuwd :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan