Website maken en plaatsten bij een provider. Waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Niet gehinderd door enige kennis willen wij een website op internet plaatsen. Er zijn veel aanbieders waar je online een website kunt maken, een webadres kunt kiezen/kopen, en de gemaakte site ook op het internet te plaatsen. Een soort alles in een pakket dus. Eerst wordt je lekker gemaakt met een goedkoop, of zelfs gratis webadres, maar als je dan verder kijkt moet hier wat voor betaald worden, en daar wat voor betaald worden, en dat tippeld lekker op. Wij zoeken dus een provider waar wij op een makkelijke manier een website kunnen maken, en deze dus ook op internet kunnen plaatsen tegen een redelijk bedrag. Wij hebben zo'n beetje alles afgeklapperd maar zien door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een advies?
mvrgr. Kanyarat.

Heb hier ook diverse sites bij Antagonis, helemaal top. Voor 2 euro per maand ben je klaar, incl. domeinregistratie!!!

Het gaat er hoofdzakelijk om, om op een makkelijke manier een website te maken en die ook op een makkelijke manier op internet te krijgen. Mijn hosting partner lijkt ons prima hiervoor. Als ik het goed begrijp heb ik daar voor een kleine 30,- per jaar alles. Wordt de site daarvoor ook op internet gezet? Bedankt voor de tips:thumb: want wij zagen echt door de bomen het bos niet meer!

Het gaat er hoofdzakelijk om, om op een makkelijke manier een website te maken en die ook op een makkelijke manier op internet te krijgen. Mijn hosting partner lijkt ons prima hiervoor. Als ik het goed begrijp heb ik daar voor een kleine 30,- per jaar alles. Wordt de site daarvoor ook op internet gezet? Bedankt voor de tips:thumb: want wij zagen echt door de bomen het bos niet meer!

ja klopt helemaal.

Heb zelf een website draaien met mijn eigen cms bij mijnhostingpartner.nl dit draait toppie.

En is het is ook nog onder de € 24,00, namelijk € 23,94 (ex btw dan) :p :cool:

Goeie service ook 's avonds en in het weekend, ook al heb ik ze niet veel nodig gehad.

Heb zelf een website draaien met mijn eigen cms bij mijnhostingpartner.nl dit draait toppie.

En is het is ook nog onder de € 24,00, namelijk € 23,94 (ex btw dan) :p :cool:

Goeie service ook 's avonds en in het weekend, ook al heb ik ze niet veel nodig gehad.

even tussen door. Heb je geen last van de ftp deze wil niet echt mee werken want hij vliegt er om de minuut uit en 2 min later doet hij het weer. Ook willen veel cms'n niet de install starten. Wat ik bij antagonist niet heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan