Website maken en uploaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Berichten
104
Hallo,

Ik wil graag een gratis website maken waar ik dingen op kan zeten zaols : PK3-bestand
Voor de rest niet veel wie weet er een gratis webhosting wie kan me helpen dat ik op me site PK3-bestanden op kan zeten.

Groetjes tinus1234
 
gethost.nl

gaat het om medal of honor mods? of andere mods??
 
Neee voor ET=wolferstein maar ik heb daar een server van gemaak aleen moet even site maken waar ik mij PK3-bestand op kan zette die zijn van klad
 
[Offtopic:

Ooit overwogen een vertaler te laten kijken naar die Engelse tekst? Zo nee: misschien toch maar even doen, dit staat niet erg professioneel.]
 
000webhost heb ik ook een tijdje gedaan, is inderdaad een zeer aardige host. Verder kan ik ook 110mb.com aanraden, hoewel deze erg strak gaan op legaliteit en bepaalde bestandstypes.



[offtopic = gohosting.nl, in ie6 werkt tie niet goed... ]
 
[Offtopic:

Ooit overwogen een vertaler te laten kijken naar die Engelse tekst? Zo nee: misschien toch maar even doen, dit staat niet erg professioneel.]

waar zie je fouten dan??

en die vertaal machines zijn heel slecht...



als iemand fouten vind wil die het dan in het formuliertje AUB versturen bij Contact :D:thumb:
 
Gohosting.nl werkt niet (teveel SQL-connecties wordt gemeld).
Gohosting hosting doet geen file-serving (offline staat er), en lijkt bovendien niet voor Wolfenstein gemaakt te zijn.

110mb heb ik ook bekeken, maar die zegt duidelijk dat gebruik voor (vooral) filehosting niet toegestaan is.

000webhost.com lijkt een geschikte kandidaat.. daar zal ik eens naar kijken.

v3host.nl heeft te beperkte download-limiet / maand.


Dank voor alle reacties tot nu toe.

Verder suggesties blijven welkom.

Tinus1234
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan