Website maken hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb een hotspakket en domeinnaam geregistreerd bij Versio.
Als ik mijn domeinnaam in typ in Firefox staat pagina niet gevonden dan zal wel komen omdat ik nog geen website heb.
Ik hebben apple macbook en geen ervaring met website maken wat is de makkelijkste manier om een zelf een site maken en die zal dan ook moeten uploaden naar Versio neem ik aan?\

Groeten Rene

Hmm, Wordpress installeren op je domeinnaam en dan gewoon kan je bijna alles doen zonder veel kennis te hebben. Ik zit ook bij Versio.
PS: Je kan wordpress installeren op installatron, maar weet je wel hoe je inlog op directadmin waar je je website veranderd/maakt?

Laatst bewerkt:
Wanneer heb je die domeinnaam geregistreerd? Het kan tot 24 uur duren voordat je domeinnaam werkt.

Domeinnaam heb ik ongeveer twee uur geleden geregistreerd en in admin bij Versio staat hij wel actief.
Ik heb via Versio wel jomlaa geïnstalleerd.

Patrick hoe ik op direchtadmin kom dat weet ik via de link in de mail waar gebruikersnaam en wachtwoord staan alleen hoe ik wordpress moet installeren op de domeinaam dat weet ik niet.

Ik heb Wordpress geïnstalleerd is er een handleiding hoe ik daar mee kan werken ?

Er is een goede handleiding voor Wordpress.
De Wordpress Codex

Mag ik vragen wat het onderwerp van de website wordt?

Laatst bewerkt:
Dat mag je zeker vragen word een website voor dj en geluidtechnicus.
Wordpress krijg ik trouwens geen standaard pagina krijg alleen hoop berichten en recatie's op de voorpagina te zien van mensen.

Als ik op je link klik gebeurt niks.

Laatst bewerkt:
Ik heb een wordpress een thema geinstalleerd maar ik geen teksten menubalkje aan de linkerkant en zo kan maken.

@SingAlong, klein foutje: het kan tot 48 uur duren totdat je domeinnaam bereikbaar is.

In mijn versio account staat dat mijn domeinaam actief is.
Met wordpress kom ik niet zo goed uit ik heb wel thema gekozen die ik naar smaak wil veranderen met foto's en teksten contact formulier en gastenboek en dat soort dingen

Als ik op je link klik gebeurt niks.

Ja, ik had hem niet goed ingevoegd; ondertussen verbeterd.
Gelukkig had je nu wel de juiste woorden op een zoekactie te starten op Google: Wordpress Codex

De opmerking die hier eerder werd gemaakt,
dat je met Wordpress bijna alles kunt doen zonder veel kennis te hebben,
is klinkklare onzin.
Alle webontwikkeling vereist kennis, ook het werken met Wordpress.
Je ziet dat nu zelf aan een paar vragen die je al hebt moeten stellen.

Ik kan je alleen maar aanraden om eerst eens goed in te lezen in Wordpress,
om te beginnen met de installatiehandleiding.
Als je tenminste met Wordpress wilt blijven werken. Tenslotte had je ook al Joomla geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel deze handleiding gevonden en zie in wordpress wel de site waar ik mee gespeeld heb die wil ik nu aan de website link koppelen maar had al begrepen dat het ff kan duren ook staat hij al actief in mijn account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan