Website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
209
Ik wil graag een hele mooie website maken. Maar ik wil die graag maken met meerdere webdesigners. Ik ben ook op zoek naar een idee. Dus webmasters die met mij samen willen werken of mensen met een idee voor mij site: reageer op mijn bericht!
Als je wilt zien hoe ver ik al ben in mijn vaardigheid in websites maken kun je kijken op de sites die onder dit bericht staan.:thumb:
 
Natuurlijk wil ik helpen met een website.

Ik ben zelf nu 2 jaar webmaster, en ik doe het meest aan website 'foefjes' onwikkelen, en nieuwe vormgegeving.

Voor de rest ben ik webmaster van:

Alfrink College
WVZ Site (Under Construction)

Ik ben nu momenteel bezig met een paar ondernemingen:

WarTimes
Dit is een internet spel in samenwerking met Cubey Web- & Software Design.
Hiervoor kunnen we nog mensen gebruiken....
Stadium: Bezig met Concept

MusicCommunity
Dit is een idee wat nog ver in de verte ligt, maar toch al duidelijk aanwezig. De bedoeling is om een Music Community te maken, waar iedereen zijn site over een muziek groep kan zetten. (Dit is een heel erg samengevatte versie... voor meer info... mail)
Ook hiervoor kan ik nog veel mensen gebruiken...
Stadium: Geen

m.v.g.

Wouter
 
Geplaatst door sander_rulez
Ik wil graag een hele mooie website maken. Maar ik wil die graag maken met meerdere webdesigners. Ik ben ook op zoek naar een idee. Dus webmasters die met mij samen willen werken of mensen met een idee voor mij site: reageer op mijn bericht!

Waarom wil je een website maken als je geen onderwerp weet? :confused:
 
Joh, Wouter, werk jij ook aan de Alfrink site? ik d8 dat jij er bij zat voor de sier ;).

Maar het is niet slim een website te starten zonder dat je een onderwerp hebt, dat is gedoemd te floppen.

Als je een goed onderwerp hebt, wil ik best wel helpen, maar niet eerder dan dat. Laat het mij maar weten via Wouter anders of op een andere manier (prive bericht of zoiets)
 
De sites uit je sig zien er netjes uit! :thumb:

Ik kan je verder niet helpen met het opbouwen van een site aangezien ik daar niet echt veel verstand van heb.

Rene -> Uit verveling kan je best een site gaan maken ja.. :D
 
als je eerst met een goed onderwerp komt dan zullen we eens verder kijken ;)
 
Laten we zelf een onderwerp vezinnen met zn allen....


Mijn onderwerpen (dit is een brainstorm van 4 seconde...:p)

Muziek
Computers
Theater

hmmm... das eiglijk best veel voor 4 seconde...:p

m.v.g.

Wouter
 
Computers of theater of muziek is idd een goed idee
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al heel lang zin om een hele uitgebreide site te maken met vanalles en nog wat... Maar ik kom maar niet op een goed onderwerp... dus daarom vraag ik het maar hier he! Trouwens muziek en theater of iets in die richting lijkt me best wat. Maar ik wil het trouwens ook wel andersom doen: als iemand een goed onderwerp weet en daar nog webmasters voor nodig heeft die hem daarbij willen helpen wil ik dat ook wel. (of is dat eigenlijk hetzelfde?)

Hee! dat Musiccommunity van jou, Da Groove, lijkt me wel wat! Zou ik daar misschien bij kunnen helpen? eerst misschien wat meer informatie........?
 
Een grote site maken is leuk, maar dan toch wel een serieuze site hoop ik met een eigen domein en zo?

Zullen we ff msn adres aan elkaar doorgeven en in een chat verder praten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan