website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemo2112

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2004
Berichten
112
Wil graag een web site maken en heb daar software voor nodig,
nu heb ik de naam nodig van de software en die ook in duidelijke taal te lezen is en het liefste in nederlands.

BVD :thumb:

groetjes:
 
Er zijn 1001 opties.Tik maar eens eea in op Google !
 
Ja dat kan ook nog bedankt voor je snelle reactie,had ik even niet aan gedacht.

groetjes
 
1. je hebt geen speciale software nodig (kan wel)
2. dus heb je ook geen naam van software nodig
 
Ik gebruik meestal dreamwaever voor het maken van een nieuwe page en als ik dingen wil aanpassen werkt het goede oude kladblok toch het beste heb ik gemerkt. Dat is wel veel experimenteren en uitglijden, maar dat komt wel goed als je daar wat meer ervaring in hebt. Goed kijken naar hoe een pagina er in kladblok uitziet werkt prima, zeker als je dat ook nog eens doet in bijvoorbeeld dreamweaver, daar kan je het beeld 50/50 zetten, zodat je "onder water" kan kijken. Op die manier leer je heel makkelijk wat meer van HTML.
 
Graag gedaan.... je kan trouwens beter naar dreamwEaver zoeken, want op dreamwAever vind je niets ben ik bang, vingerslipper van mijn kant :D:D
 
had wel gelezen maar zag spelfout niet eens bedankt, en heb hulptools al bij de favorieten gezet.

groetjes
 
NVU is goed, nederlands, en gratis. Het is even wennen aan het programma (qua besturen) maar ik denk dat je er alleen maar beter van wordt. Het is iets van 3 of 4 mb geloof ik. NVU. Het is opensource software van Mozilla, dus het proberen waard.

Ik heb een tijdje geleden Macromedia Dreamweaver MX 2004 gehad, maar het was betalend. Toen ben ik overgestapt op NVU, die dezelfde functies heeft, maar gratis is. Ik blijf er bij, het is even wennen, maar dan heb je wel iets goed!:thumb:
 
site voor het bouwen van eigen website

ik maak zelf mijn websites met www.baseportal.com
dat is een engelse/franse/duitse site waar je sites in HTML en via templates kan maken.
helaas geen nederlands maar als je al een HTML code heb kan je die daar hosten.
als je wil kan ik ook voor je de site op baseportal zetten

MSN mij dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan