Website meerdere servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo!

Ik zoek een oplossing voor mijn volgende soort van probleem:

Ik heb een website op mijn NAS draaien, en heb niet zo'n snelle verbinding hier thuis, daarom wil ik hem ook bij 000webhost en bij iemand anders hosten. 000webhost is erg vaak down en ik heb niet zo'n snelle verbinding, dus vroeg ik mij af of er een gratis DNS service is die er voor zorgt dat mijn website word gewijzigd naar een ander IP als 1 van de servers down is.
Het liefste dat de load gedeeld word, dus 1 server upload 50kb/s en een ander ook. Is dat mogelijk zonder heel complexe oplossingen?

Graag wil ik dan ook dat dit allemaal gesynct word vanaf mijn NAS naar de andere servers.
Kan ik dit doen met rsync over FTP of moet dat met een ander programma?

Alvast bedankt,
Fabian

denk niet dat dit mogelijk is hoe moet de server je redirecten als ie de core niet kan bereiken redirecten kan niet en een dns server constant laten pingen gaat ook gekost in netwerk balance. dus gratis zal je het zeker niet vinden denk ik dat .

je kan wel ip's gaan hernoemen naar adressen maar dat lost ook nix op denk dat de oplossing zal liggen bacup je server dagelijks zet deze op een ander ip / webhost en vermeld de bacup server op je site zodat je bezoekers weten dat je een bacup server hebt.

zal men collega even aanspreken hierover hij weet veel van dat soort systemen ik weet je het morgen te zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan