Website met 2 verschilende inlog gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

RVervoort

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Wij willen een site voor ons bedrijf dat wij gaan oprichten. Ons bedrijf is er voor werkgevers die snel en op korte termijn werknemers zoeken.
Hierbij een paar vragen of dat mogelijk is met joomla of dat het met een andere cms gemaakt moet woorden(het liefst joomla) en welke extensies er gebruikt moeten woorden.

Hierbij zoeken wij op de website:

- Wij willen een registreatie formulier voor werkgevers en werknemers. Werknemers gaan inloggen met hun mail adres en een wachtwoord en een wergever gaat inloggen met bedrijfsnaam en een wachtwoord.
- Werknemers moeten via een formulier een CV op de site zetten. Geen bestand uploaden maar gegevens invoeren in een formulier wat ze later nog kunnen bewerken.
- Werkgevers kunnen via dat formulier een vaccature toevoegen die ze e.v.t nog kunnen wijzigen.
- Werkgevers kunnen via de site contact opnemen met de werknemer.
- Zoeken of CV, Vaccaturen, Referentienummer en op de gehele site.

Met vriendelijke groet,
RVervoort

Als ik dit zo lees dan denk ik dat je database het allerbelangrijkste wordt.

Heb je een behoorlijk uitgewerkt data-model?

Zoals tecsman al aangeeft. Heb je een uitgewerkt data-model. Het feit dat je hier de vraag stelt wat je nodig hebt duidt er al op dat er onvoldoende kennis is om dit te realiseren.

Daarnaast aan de eisen die je stelt denk ik dat het veiligheids element het belangrijkste wordt. Je moet er namelijk voor zorgen dat de privacy van je gebruikers gewaarborgd wordt. Omdat je met inloggegevens, groepen, cv's etc aan de gang gaat moet er goed worden nagedacht over de opbouw. Het is niet zo van: we installeren een CMS met wat plugins en we kunnen aan de gang.

Mijn advies: huur een bedrijf in wat eerder dit soort projecten heeft gedaan. Het kost wat, maar dat is bij elke onderneming zo. Voordeel hiervan is ook dat je bij iemand aan kunt kloppen als iets niet naar behoren functioneert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan