Website nabootsen, op gratis website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
79
Hallo allemaal,

Ik zou graag een gratis website willen maken. Waarbij de index/inlogpagina hetzelfde is als die van de normale site ook is waarbij, je ook inloggegevens beschikt van een ander.
 
Klinkt als het opzetten van een phising-website, je zult toch wat meer uitleg moeten gaan geven want anders sluit ik deze vraag
 
Klinkt als het opzetten van een phising-website, je zult toch wat meer uitleg moeten gaan geven want anders sluit ik deze vraag

Het is geen phishing-website. Het is voor educatieve doeleinden, maar ik zou graag willen weten hoe je een script kopieert en dan op je eigen site krijgt.
 
Kwestie van bron kopieren en opslaan, bijbehorende bestanden (Afbeeldingen, CSS, Javascripts) downloaden en dan uploaden
 
Yep, wat Tha Devil zegt is dé oplossing. Dit doen ze ook bij MBO Media College Amsterdam.
Ik bouw mijn websites dusdanig dat ik ze zonder aanpassing van het ene naar het andere domein kan verhuizen.

*** edit en natuurlijk een database mee verhuizen als deze er is. Een super tool hiervoor is MySqlDumper
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan