website nabouwen hoe moet dat

• Onderwerp starter Onderwerp starter great
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

great

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
ik heb een website gezien die ik heel mooi vind en wil kopieren voor een eigen site. weet iemand hiervoor een programma om de site te kopieren?
en wat is een leuke nederlandse niet dure webbouw programma waarin ik deze informatie dan weer kan verwerken?
ik wil niet te veel tijd steken in het ontwerpen terwijl er al zoveel moois bestaat.
heel veel dank voor de info.

great zei:
ik heb een website gezien die ik heel mooi vind en wil kopieren voor een eigen site. weet iemand hiervoor een programma om de site te kopieren?
en wat is een leuke nederlandse niet dure webbouw programma waarin ik deze informatie dan weer kan verwerken?
ik wil niet te veel tijd steken in het ontwerpen terwijl er al zoveel moois bestaat.
heel veel dank voor de info.

Je wilt dus een site-ontwerp stelen en of wij er dan aan mee willen helpen. Denk niet dat dat de bedoeling mag zijn. Ontwerpen is een vak en voor het product moet je betalen. Ook het programmeren is een vak dus voor dat geldt hetzelfde..

Het goedkoopste programma om websites te maken is kladblok, en is nederlands als je windows ook nederlands is..

Als dit de tendens is voor de gemiddelde Nederlander, heb ik er een hard hoofd in waar dit naartoe moet met de maatschappij.
Wil geen zedeprediker uithangen, maar waarom denken er zoveel dat alles wat je op internet tegenkomt zomaar mag kopieeren en downloaden en hergebruiken.
Ik word hier af en toe een beetje triest van.
Was de motivatie geld gebrek, kon ik er nog een greintje begrip voor hebben, maar in dit geval is het ook nog een luiheid.
Tjonge jonge jonge :rolleyes:

Open de website, klik in IE op tabblad op bestand en kies dan opslaan als. Gefeliciteerd, je hebt een website gestolen van iemand die daar hard aan gewerkt heeft. Als je het netjes wil doen, vraag dan eerst even toestemming aan de webmaster van die site.
Zolang er geen © copyright e.d. op de site staat, mag het gewoon hoor.
Als je dus de site van helpmij wilt hebben en je doet dat op die manier en je hergebruikt de layout, dan ben je schuldig aan een strafbaar feit.

Laatst bewerkt:
A.J. zei:
Als dit de tendens is voor de gemiddelde Nederlander, heb ik er een hard hoofd in waar dit naartoe moet met de maatschappij.
Wil geen zedeprediker uithangen, maar waarom denken er zoveel dat alles wat je op internet tegenkomt zomaar mag kopieeren en downloaden en hergebruiken.
Ik word hier af en toe een beetje triest van.
Was de motivatie geld gebrek, kon ik er nog een greintje begrip voor hebben, maar in dit geval is het ook nog een luiheid.
Tjonge jonge jonge :rolleyes:

Hergebruiken mag toch wel ;)

Als hij dezelfde achtergrondkleur wil, ok.
Maar een hele site jatten, nee.
Zoals Sarvo ook terecht een opmerking maakt over het copyright.
Echt, het lijkt of iedereen gewoon losgeslagen is wat dat aangaat.
Het wordt ook de gewoonste zaak van de wereld gevonden!
Mensen zijn zelfs beledigd wanneer je er iets over zegt.

Gelijk even de volgende opmerking:

Argumenten als: jij doet het vast ook of iedereen doet het zijn "valse" argumenten.
Als ik van het dak spring, wil dat niet zeggen dat iedereen dat ook maar mag of moet doen.
(feitje: zelfmoord is een strafbaar feit :D)

Ik vind deze vraag niet echt door de beugel kunnen, dus ik sluit het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan