Website niet bereikbaar door Ubuntu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thymos

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
Ik heb al op alle mogelijke manieren getracht de website van m'n huisarts te bezoeken,echter ik krijg em niet in beeld,terwijl ik van andere patienten hoor dat ze er zo opkomen,zij hebben windows en ik Ubuntu.
Ik heb echt het adres goed ingetikt ook een punt niet vergeten.
Kan dit door Ubuntu komen en vooral hoe kan ik wel op die website komen?
Alvast dank voor je reactie!

Een linkje zou wel handig zijn.

Er zijn overigens maar weinig websites die door ubuntu niet goed werken, het ligt eerder aan de browser (firefox gok ik). Download eens opera of chrome, en kijk eens of het dan lukt? De enige site die ik ken die niet goed werkt in ubuntu is de klachtensite van de ING, die werkt niet onder FF in ubuntu, maar wel onder windows in FF.

Dank voor jullie reactie's,op m'n ene pc heb ik inderdaad Firefox en op de andere Google chrome en op beiden lukt het niet om de website te vangen,op beide heb ik Linux,op m'n mini lappie heb ik Ubuntu en op de andere weet ik niet

Bijlagen

• Linux yes ,windows no!.gif
    Linux yes ,windows no!.gif
    16,6 KB · Weergaven: 28
Het enige wat ik kan bedenken is dat de site van ActiveX afhankelijk is, wat alleen door IE wordt ondersteund. Maar zonder link naar de site blijft het gokken.

Die site geeft hier geen problemen in Opensuse, noch met Opera, noch met FF. Het is dus geen beperking van Linux.
ik kom steeds op een google pagina met keus uit tandartsen,zomerhuisjes GGZ instellingen,maar hun site staat er niet bij.
Wanneer? Als je naar http://bakkum.praktijkinfo.nl/ probeert te gaan? Het lijkt haast of je de URL in het zoekvenster hebt ingevoerd in plaats van de adresbalk.

Hier ook geen problemen (ubuntu 9.10+ firefox 3.5.8). Probeer eens direct naar het ip te gaan: 62.93.228.195

Hoi Naarling en Orian,
Eindelijk is het gelukt,ik ben er hardstikke blij mee,ik voer inderdaad altijd het webadres in op de zoekbalk en niet op het adresveld,hardstikke bedankt hoor,ik ga m'n leven beteren wat invoeren aangaat,weer wat geleerd,nogmaals DANK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan