website niet goed weer gegeven in andere browsers. wel in ie 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo.

Ben beetje zelfstandig begonnen (mede dank door helpmij) met een website bouwen in css en strict html.

Nu heb ik de volgende site gemaakt, maar ondervind toch wat problemen in andere browsers. wat gaat er nu fout?
de pagina's contact, gastenboek,links en home zijn nu gedeeltelijk af.

klik hier voor de website.
 
Tja. dat is nu eenmaal een probleem bij webdevelopers. de compactibiliteit in andere browsers en andere resoluties. je kunt het gewoon testen in andere browser en aparte css sheets maken voor browers. in prrocenten werken kan helpeen bij resolutieproblemen. hopelijk kan je hier wat mee...
 
Een paar tips: schrijf valide code, probeer het simpel te houden en kijk naar de code van andere websites om te zien hoe ze het daar oplossen.

Aparte stylesheets maken voor browsers doe ik zelf nooit, voor kleine websites gaat daar te veel tijd inzitten.
 
Een paar tips: schrijf valide code, probeer het simpel te houden en kijk naar de code van andere websites om te zien hoe ze het daar oplossen.

Aparte stylesheets maken voor browsers doe ik zelf nooit, voor kleine websites gaat daar te veel tijd inzitten.



maar goed ik zie dingen met ie9 die met een andere browser type totaal niet te zien zijn. ik bouw meerdere websites, en behaal daar de codes allemaal beetje van af. heb goede sites gevonden die de juiste css/html code's les in geven.

ook met vragen hier en daar via helpmij lukt al veel.
vraag me af waarom het nu totaal mis gaat?

moet ik nu daarom gewoon alles laten veranderen en me bezoekers aantal terug dringen???
ja ok, heb je misschien ook wel gelijk.
als men een website bouwt moet hij eerst een aantal vragen beantwoorden. ik heb dat toen al eens gelezen, begrepen. en een van die vragen was:

Als je een website bouwt, welke doel wil je er dan mee bereiken?

ik vul hier in dit geval dan in, een website voor iedereen die intresse heeft om meer over mijn hond te weten te komen.

dus ja, kan ik wel wat bezoekers mislopen idd.

maar toch wil je wel hebben dat hij in alle browsers goed werkt, even eens als andere scherm resoluties.

joh... dan kan ik nu alleen enkel voor mijn zelf een website bouwen.
ik denk dat ik jullie reactie een beetje verkeerd begrijp.
(vandaar leer ik ook via hier helpmij hoor - vat t niet verkeerd op)

ik denk gewoon van joh maak een site zet hem online, valideer hem en los enkele problemen op.
en zorg in iedergeval voor dat bij div. scherm resoluties dat alles goed blijft en werkt.
en de meest belangrijkste broser types de boel goed weer geeft/ondersteunt.

dit laatste is nu niet het geval, vandaar me reactie hier.
 
Als je een link naar je website post kunnen de mensen op het forum meekijken, de meeste problemen met browsers zijn goed te verhelpen.
 
Als je een link naar je website post kunnen de mensen op het forum meekijken, de meeste problemen met browsers zijn goed te verhelpen.

die link staat in het eerste bericht hiero. kijk maar boven aan; "klik hier voor de website"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan