Website niet meer operationeel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcos

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Sinds de nieuwe lay-out van Lycos-Tripod staat op de index pagina van mijn website (http://members.lycos.nl/darcos2) enkel nog de reclamebalk van Lycos.
Wanneer ik mijn site open om deze te bewerken zie ik dat alle 28 bladzijden nog aanwezig zijn met mijn tekst en foto’s, doch wanneer ik de 1 ste blz. (de index pagina) aanklik zie ik terug enkel de reclamebalk van Lycos en kan niet meer verder klikken op de andere bladzijden.

Hoe kan ik dit herstellen?
Immers wanneer ik deze index pagina zou willen verwijderen verwittigd Lycos mij dat daardoor alle overige bladzijden zullen worden vernietigd.

Ik heb ondertussen een nieuwe account aangevraagd en met Webbuilder terug een 1ste pagina hermaakt. Doch de problemen zijn nu te talrijk, waar het voorheen zeer gemakkelijk was.

Mijn website is gemaakt met Webbuilder omdat ik noch Frontage of FTP ken.
Op zoek om het probleem op te lossen heb ik evenwel de FTP geactiveerd zodat ik alle blz. heb in http, maar wat moet ik daar mee doen om mijn site terug operationeel te krijgen.

Ter informatie:
http://members.lycos.nl/darcos2 = niet meer operationeel gezien 1ste pagina enkel de Lycos reclamebalk toont
http://members.lycos.nl/darcos3 = operationeel, doch enkel één pagina gezien veel problemen met het nieuw programma van Webbuilder

Mijn oude account kan ik enkel nog openen langs mijn "bewerkbare site" waar alle 28 blz. nog aanwezig zijn, doch waarvan pag. 1 (index) slechts een reclame balk toont.

Ik denk niet dat ik deze oude pagina 1 (index) met account Darcos 2 kan vervangen door de nieuw gemaakte pagina van account Darcos 3 gezien deze laatste maar 1 blz telt, zodat men in dit geval niet kan klikken op de overige 27 blz. van mijn vroegere site.

Ik heb ook het programma "Frontpage" gedownload en de "FTP" geactiveerd op mijn Tripod site met account "Darcos2", maar ik slaag er niet om nu verder te gaan ofschoon ik denk dat daar wel de oplossing moet zitten om mijn site te herstellen.

Wie weet raad?

Kun je die index pagina niet opnieuw uploaden? En dus de oude overschrijven? Het is zomaar een idee want webbuilder ken ik niet.

Het probleem is dat bij een nieuwe index pagina er geen mogelijkheid is om op volgende pagina’s te klikken.

Nee, ik bedoel je oude indexpagina zeg maar opnieuw uploaden of heb je hem niet op je eigen harde schijf staan?

Ik heb slechts een FTP map op mijn harde schijf waarin al mijn blz. zitten met extensie HTML. Het ikoontje van elke bestand is e. Wanneer ik het aanklik verschijnt dit bestand zoals het te zien is op het internet. Dus geen HTML schrift. Wanneer ik het bestand copieer naar een word document verschijnt het internet adres voor deze blz. als ftp://….
Het index bestand geeft echter bij het openen de reclamebalk van Lycos.

Laatst bewerkt:
Kun je me verder helpen?

Voor bedreven webmasters kan dit toch geen probleem zijn!

Graag ontving ik bijkomende uitleg om dit probleem op te lossen.

Groetjes,

Darcos

Ik ben er eindelijk in geslaagd om de blz’n 2 tot 27, waarvan ik de HTML code op mijn PC bezat
ook op mijn website te zetten.
Blz. 1 (index.html) heb ik echter opnieuw moeten maken daar ik niet meer beschikte over deze pagina, noch over de HTML code.
Met de FTP van Lycos heb ik deze nieuwe index pagina samen bij de bestaande pagina’s gebracht waardoor mijn website http://members.lycos.nl/darcos2 terug operationeel is.
Wanneer ik echter het programma “Webmaster” van Lycos wil gebruiken om aanpassingen te doen op blz. 1 (index html) zie ik dat dit programma terug enkel de reclame balk van Lycos toont. Zolang ik dus niets wijzig zal de website operationeel zijn, doch bij de minste wijziging zal het “Webmaster” programma de lege pagina 1 bewaren i.p.v. mijn nieuw gemaakte 1 ste pagina. Wat nu?

Op het moment dat je die oude index.html upload, dan zet lycos zelf die reclamebalk er weer in, dat hoef je dus niet zelf te doen, als je het wel zelf doet, krijg je hem volgens mij zelfs 2 keer. Dus je kunt gewoon je oude index.htm uploaden. Zo werkte het tenminste toen ik een pagina had bij lycos.

'k hoop dat je hiermee verder kunt. :)

Ik heb geen oude index.html meer
Al mijn overige blz’n heb ik nog in html
Dus heb ik een nieuwe index.html gemaakt.
Met FTPvan Lycos heb ik de oude en de nieuwe blz’n samengevoegd. De website is dus zichtbaar op het web, maar wanneer ik langs het programma Webmaster van Lycos de website wil bekijken dan zie ik dat mijn nieuwe index.html pagina niet aanwezig is maar nog altijd de onvolledige index die enkel een reclamebalk van Lycos toont.
Dit wil zeggen dat wanneer ik een wijziging wens aan te brengen aan de website langs het programma Webmaster deze blanke index pagina wordt opgeladen waardoor de website terug niet meer zichtbaar is.

Als ik het goed heb, lost dit probleem zich zelf op, ik heb hetzelfde probleem namelijk gehad toen ik voor school een wesite maken moest, en daar duurde het gewoon een poosje voordat het geüpdate was.

Zie het maar hetzelfde als de TMF ID, als je daar een plaatje upload, en een SMS stuurt, dan heb je ook nog niet meteen je foto op TV.

Het goedenieuws is, dat als ik naar je site ga, ik gewoon al je pagina's bekijken kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan