website niet te bereiken met mijn verbinding, door andere wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik kom sinds een aantal dagen niet meer op een bepaalde website terwijl ik er vorige week nog moeiteloos op kon komen. Het is de website www.rti.fm
Door andere mensen, en zelfs door mijn provider Demon is die site te bereiken maar voor mij niet. Rara hoe kan dit? Kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf al gekeken of het aan mijn beveiligingsettings van IE lag maar dat helpt niets. Heb de website als veilige site toegevoegd, helpt ook niets. Cookies op accepteren gezet van deze site, hielp ook niets. Ik kan voor de rest op elke site komen, behalve op die ene site. Wat is er aan de hand?
Alvast dank.
 
Laatst bewerkt:
Hmm dit is best vaag, ik kom er namelijk ook wel gewoon op.
Heb je dit met meer sites of alleen maar met deze?
Misscien kun je er via een omweg inkomen, door bijvoorbeeld: http://www.rti.fm/schedule.html in te tikken.
Anders weet ik het niet, misschien is een andere browser een optie??
mvg,

Berjan
 
Geplaatst door BerryJan
Hmm dit is best vaag, ik kom er namelijk ook wel gewoon op.
Heb je dit met meer sites of alleen maar met deze?
Misscien kun je er via een omweg inkomen, door bijvoorbeeld: http://www.rti.fm/schedule.html in te tikken.
Anders weet ik het niet, misschien is een andere browser een optie??
mvg,

Berjan

Lukt ook niet via die andere URL....
Een andere browser vind ik geen optie, alleen voor die ene site zeker...nee dit probleem moet gewoon opgelost worden. Vorige week kon ik er gewoon nog opkomen daarom vind ik het zo vreemd.
Iemand anders een oplossing?
 
Heb het ook al geprobeerd via de browser in mijn realplayer en via die weg kom ik ook niet op de website. Dus een browser probleem is het niet....
Wat wel?
 
Als het niet aan je browser ligt kan het volgens mij alleen nog maar aan je firewall liggen, probeer is met je firewall uit.
mvg,

Berjan
 
Geplaatst door erwin32
Ik kom sinds een aantal dagen niet meer op een bepaalde website terwijl ik er vorige week nog moeiteloos op kon komen. Het is de website www.rti.fm
Door andere mensen, en zelfs door mijn provider Demon is die site te bereiken maar voor mij niet. Rara hoe kan dit? Kan iemand mij helpen?
Ik heb zelf al gekeken of het aan mijn beveiligingsettings van IE lag maar dat helpt niets. Heb de website als veilige site toegevoegd, helpt ook niets. Cookies op accepteren gezet van deze site, hielp ook niets. Ik kan voor de rest op elke site komen, behalve op die ene site. Wat is er aan de hand?
Alvast dank.

Hoi Erwin,
ligt het niet aan je HOST-file?
Ik had zoiets ook aan de hand en heb me rotgezocht wat het probleem nou zukken zijn.
En het bleek dus die host file te zijn.

http://accs-net.com/hosts/what_is_hosts.html

Succes
Chris
 
Geplaatst door BerryJan
Als het niet aan je browser ligt kan het volgens mij alleen nog maar aan je firewall liggen, probeer is met je firewall uit.
mvg,

Berjan

Firewall ligt het niet aan, ook zonder firewall GEEN toegang tot die site....
 
Kan iemand mij helpen met wat er bedoeld wordt met een host file en wat ik er aan moet doen. Wellicht verhelpt mijn probleem dit.
Alvast dank.
 
Ik ben er inmiddels achter hoe je de host file kan vinden op de PC. Die heb ik bekeken en www.rti.fm en het bijbehorende IP adres staat er niet in....
Wat nu??
 
Geef mijn topic nog maar even een schop naar boven want ik heb nog steeds een probleem om de website www.rti.fm te benaderen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan