website niet vindbaar door google

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijack966

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
hey

ik heb sinds kort een gloednieuwe site op internet, maar hij wordt niet door Google gevonden.

welke stappen kan ik ondernemen zodat hij WEL wordt gevonden door Google?????????

mvg

hijack966

Google neemt niet alle sites op in zijn bestand helaas. Eerst indexeren ze hem maar dat wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk ook opgnenomen wordt in de zoekfunctie.
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd en uiteindelijk kon ik mijn site vinden op de zoekterm "caudaal blokkade" en ik sta dan ook gelijk bovenaan.
Ik neem aan dat je hem wel hebt aangemeld bij Google?

http://www.google.nl/addurl/

Groeten,

Raymond bos

Laatst bewerkt:
ja dat heb ik inderdaad gedaan, maar ik vroeg me af of er nog andere tricks of the trade waren om jezelf zichtbaar te maken in google. ik vind het trouwens vreemd dat google je niet kan vinden zonder allle poespas (wie is er hier nu de zoekmachine). zo leer je nog eens wat ;-).

mvg

hijack966

Hoe Google precies werkt kan ik je ook niet vertellen. Ik neem aan dat ze zelf ook wel zoeken/indexeren maar op deze manier kan je zelf je site onder de aandacht brengen. En dan is het natuurlijk ook nog zo dat als er al 100000000000000 van dezelfde sites zijn dat Google die van jou er ook niet nog eens bij zet. Maar ik weet uiteraard niet welke site jij hebt. Bij mij is het zo dat er weinig te vinden is over Caudaal Blokkades en dan met name patienten die hun verhaal doen. Ik ben daarom blij dat ik bovenaan sta. (nog wel) ;)

Laatst bewerkt:
Gooi dit:
ik heb sinds kort een gloednieuwe site op internet
eens in google

.... dus google is wel snel...........

Doe hetzelfde met enige woorden van je eigen site.
Ziet of er iets tevoorschijn komt.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan