website .NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hoi

ik heb zelf een website gemaakt
nou wil ik graag een .nl er van maken

hoe moet dat ik heb wel een paar eisen

• niet teduur
  • betrouwbaar

ik hoop dat iemand me kan helpen

Laatst bewerkt:
Met verschillende domeinnaamservices kan je je domeinnaam ( .nl adres ) laten linken naar dat ip adres/server.

ken je misschien ook een goede

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb geen webhosting meer nodig want dat doe ik zelf het enigste wat ik nodig heb is een .NL domein

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit wel mogelijk bij Lycos.
Vul je gewenste domeinnaam in en druk op zoeken ( ik heb al gekeken en het .nl adres is beschikbaar:) ) en dan kan je verder met bestellen en dan kiezen onderaan voor Verdergaan zonder hostingpakket.
Alleen het registreren duurt nu wel wat langer om deze reden:
Dit komt van Lycos af:
'' Belangrijk: op dit moment wordt het domeinregistratieproces voor .nl domeinen door ons en SIDN aangepast. Hierdoor kan het tijdelijk ongeveer 3-4 weken duren alvorens je .NL domeinnaam geregistreerd is. Gedurende deze tijd kunnen wij geen garantie geven voor de beschikbaarheid van de door jou gekozen .NL domeinnaam. Om meer zekerheid te hebben dat de door jou gekozen domein ook beschikbaar is, raden wij je aan om een andere domein extensie te kiezen zoals. com, .net of .org.''

Succes!:thumb:

Marcelklip,

Net gebruik gemaakt van Lycos?
Heb je dan wel het juiste land gekozen?
www.112hoogezand.nl kan je nog kiezen, www.112hoogezand.de is al in gebruik of gereserveerd...
Beetje vreemd dat de de variant al wel weg zou zijn.

Laatst bewerkt:
Maar bij die One.com kan je alleen domeinnaam nemen als je ook webruimte dus hosting neemt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan