Website nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Zou iemand mischien voor mij een website kunnen maken. in html omdat ik er zelf geen verstand van heb.

De website moet heel simpel zijn met alleen maar text omdat het alleen voor de info is

Ik zou graag een mooi achtergrond willen in licht glanzend zwart.

Met mooie witte letters de website title is logomen

Het is alleen voor info over mensen die logo's willen

Met e mail link en een soort box met infor over de pixels en maten

Je naam mag je zelf vermelden als je wilt

Als iemand dit voor mij zou willen doen zij ik hem/haar dankbaar zijn
 
een website maken is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk hoor, gewoon even een GRATIS "template" uitkiezen (kant en klare lay-out, google hier maar eens op) en de text vervangen... als je dan nog vragen hebt kan je altijd hier wat posten he...

Links waar je templates vind...

slechts enkele voorbeelden..

als je echt geen zin hebt om hieraan te beginnen wil ik wel iets simpels in elkaar knutselen, als je gewoon even een achtergrond zou willen uitkiezen op leejoo.nl ...

Janus
 
Laatst bewerkt:
html

dus als je zo een template download en een beetje text veranderd kun je zo de html text op mijn website plakken.

Maar moet ik dan de files ook uploaden naar mijn website
 
Website

Ik heb hier even op paint paar dingen gezet mischien dat iemand de template voor me wilt inrichten?
(oja ik heb een website van 110mb.com)
 

Bijlagen

  • voorbeeld.JPG
    voorbeeld.JPG
    26,3 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Ik heb hier even op paint paar dingen gezet mischien dat iemand de template voor me wilt inrichten?
(oja ik heb een website van 110mb.com)

Ja sorry hoor, ik dacht dat je het simpel wilde houden.

De website moet heel simpel zijn met alleen maar text omdat het alleen voor de info is

Nu kom je met een template met css bestand en images, alles er op en eraan, wat ook meteen even veranderd moet worden.

Ik haak af, deze tijd heb ik niet.
Probeer januss, die biedt je aan wat leuk in elkaar te freubelen.
 
Ook ik ga hier niet aan beginnen om het css bestand aan te passen, ik denk niet dat je snel iemand zal vinden die hier gratis aan gaat beginnen:confused:

wel wil ik je een simpel paginaatje in elkaar helpen steken van deze soort :D:D

bl_rd_frame.gif


Kan natuurlijk wat mooier hoor maar toch, veel ingewikkelder dan dit ga ik niet...
 
ok

is dat css lol oke vergeet dan maar die 2 posts dan maar simpel

Oke maar ik heb even de background color geplaats zo een kleur wil ik de hele achtergrond
En ik heb ook nog een voorbeeld van een text maar dat wordt niet de hoofd title

De font type is Coolvetica lettertype 14 is wel goed

De logomen logo moet bovenaan de pagina komen (hoofd titel)

Oja als ik mijn plaatjes upload via 110mb.com website dan upload hij ze wel maar als ik er op druk komt
een website met 403 fout of zo
 

Bijlagen

  • voorbeeldbackgroundcolor.jpg
    voorbeeldbackgroundcolor.jpg
    309 bytes · Weergaven: 32
  • voorbeeldtypetext.jpg
    voorbeeldtypetext.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 34
  • Logomenlogo.jpg
    Logomenlogo.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
Wijhelpenjou,
Ik heb even naar je webtemplate gekeken.
1e Eerst moet je kiezen welke temlpate je gaat gebruiken template.html of temlpate_centred.html.
2de Aan de css hoef je niet te komen bevat enkel één item nml body.
Code:
body {
	background-color: #993300;
	background-image: url(images/pagebg.jpg);
	background-repeat: repeat-x;
}
En nu begint het pas in de map images staan al de plaatjes die ingeladen worden in de html pagina.
Je hoeft alleen maar al de plaatje die je ziet in de map images aan te passen aan je noden.
Bv het plaatje pagebg.jpg is hier een verloop van 17 X 500px, t'is te zeggen het plaatje heeft een breedte van 17px en een hoogte van 500px de hoogte van de template.
Nu moet je alleen maar een nieuw plaatje maken met een ander verloop (vb zilver naar zwart) van dezelfde afmetingen en het opslaan met de zelfde naam nml pagebg.jpg dan moet je niets veranderen in de css.
Wanneer je nu de pagina opent dan heb je de nieuwe achtergrond.
Als er items zijn die je niet meer op de template wil, dan moet je de code van de betreffende pagina van je keuze of allebei de templates aanpassen.
Zo simpel als dat !! Maar veel werk allemaal zoals januss en loonytone zeggen.
Veel suc6.
groetjes
Defietser
 
website

oke bedankt ik ga aan de slag ( maar moet ik al die plaatjes uploaden of hoef dat niet)

Omg dat gaat echt tijd in beslag nemen:0
 
Laatst bewerkt:
Wijhelpenjou,
Natuurlijk moet je alles uploaden hoe zou de pagina alle links vinden.
De eerste pagina moet je index.html noemen en alles uploaden zoals in de template die je gedownload hebt. Op de server een map maken images en daar al de plaatjes in uploaden dan de css en de template die nu index.html noemt ook uploaden maar dan in de root.
Persoonlijk denk ik dat je er geen bal van snapt. Probeer eerst eens uw gedownloade Template zoals je die hebt gedownload eens op je host(server) te plaatsen en kijken of je dat aan de praat krijgt.
Achteraf kan je dan je veranderde plaatjes uploaden en de aanwezige plaatjes overschrijven met de nieuwe, zo zie je een voor een de veranderingen die je hebt aangebracht.
groetjes
Defietser
 
klaar

ik ben klaar met de layout maar ik kan geen /images/ map aanmaken

En wat bedoel je met root?
 
Laatst bewerkt:
Wijhelpenjou,
De rootmap op je server (host) noemt bv public_html of httpdocs of weet ik veel.
Daarin moet je alles uploaden je index.html pagina je css en om de links die in index.html en de css te behouden zoals ze zijn moet je daar een map maken genaamd images en daar dan al de plaatjes naar uploaden.
 
110mb

jah dat weet ik niet op 110mb.com heb ik alleen file manager waar ik kan uploaden.
en documenten kan aanmaken

Ik heb een Document type DIR gemaakt en daar alle images in geupload
en toen heb ik de template ding index genoemd html hoefde niet want dat maakt ie zelf aan.
en doen heb ik de JD_c043 ook geupload en de style ook.

en dan als ik op index drukte liet ie de plaatjes niet zien.

waar de plaatjes hoorden te staan liet ie allemaak kleine kruisjes zien

Dus ik denk dat hij ze niet kan vinden of zo
 
Wijhelpenjou,
Als je inglogd hebt op110mb kom je in je 110mb panel terecht.
Step 1 setup your website
In file manager op acces klikken en dan new directory klikken en images typen in invoerveld zo simpel als dat
Directory: / 1 files, 1 directories
Disk space usage:
Refresh | Upload files | New file | New directory | Delete selected | Move selected

Name Size Modified
images
[DIR] 15/Sep/07 04:24
index.html 986 B 15/Sep/07 04:23
Bij mij was dat in 15sec gebeurd om een nieuwe map te maken!
Het wordt wel moeilijk als je uw inlog panel nog niet begrijpt!!!!
 
website

het is gelukt alle plaatjes zijn geupload maar een plaatje wilt ie niet laten zien

En nog iets uuhm hoe krijg ik nou text op die paginas?????

Kijk maar het is niet echt mooi maarja www.logomen.110mb.com
 
Wijhelpenjou,
Het kan alleen maar verbeteren, je bent toch al een eind geraakt met wat uitleg!
En wat betreft dat plaatje dat je niet kan zien dat komt omdat de link ernaar niet goed is of het plaatje is niet geupload op de juiste plaats.
Nu de text
En nog iets uuhm hoe krijg ik nou text op die paginas?????
In de index.html moet deze tekst
Page Header
This template has a sort of conservative corporate look, but those rollovers make it come alive. It is a very strong look with the contrast of grey and one other colour.
This template is available in a left aligned and a centred version.

If you have any questions about this and other templates, please feel free to post at http://www.interspire.com/forum
vervangen worden met uw tekst en of een plaatje enz.
 
Laatst bewerkt:
psd

Bij die template stond ook een psd file, Die heb ik ook geupload maar daar heb ik niks aan.

Maar ik weet nog steeds niet hoe ik er text op krijg want als ik mijn webpagine open

Geeft ie aan fout op de pagina (waarom is het nou zo moeilijk? komt het nou door dat ik het niet snap of is het gewoon moelijk??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan