website offline bewerken / melding under contruction

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanpecheur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Berichten
1
Hallo,

Ik wil mijn eigen website (die ik heb laten bouwen door iemand anders) aanpassen.
Hiervoor wil ik graag een pagina tonen met de tekst "under construction". Als ik bij mijn host de website deactiveer kan ik hem ook niet meer bewerken met het admin programma.
Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ik denk dat je even contact moet opnemen met de gene die je website heeft gemaakt!
 
Je kunt dit op een aantal manieren oplossen.

1. Je huidig startpagina hernoemen naar bijv. index2.html . Je kunt dan zelf nog steeds bij je pagina door http://www.jouwdomein.nl/index2.html. Je 'under construction' pagina upload je dan vervolgens als index.html. Let wel op dat je pagina's wel nog steeds voor handige gebruikers en google zichtbaar zijn.

2. Webservers gebruiken een volgorde waarin ze zoeken naar de startpagina van jouw site. Dit lijstje kan bijvoorbeeld zijn (maar is afhankelijk van jouw webserver) : index.asp, index.htm, index.html. Stel jouw eerste pagina is index.html. Als je nu jouw 'under construction' pagina index.htm noemt, dan zal deze eerst gevonden worden en dus getoond worden.

Als je niet zelf je webserver beheert, dan zijn de bovengenoemde instellingen niet zichtbaar voor jou. Je zult dan even door middel van proberen moeten uitvinden hoe dit is ingesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan