Website offline?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fanty

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2012
Hoi,
Ik kan al sinds een paar weken niet meer op 1 bepaalde site...
De website geeft aan dat hij offline is en dat ik het later opnieuw moet proberen maar mijn vrienden kunnen er gewoon op
Ik heb verder nooit problemen met deze website gehad, hij heeft het altijd gewoon gedaan
het rare is is dat het via een proxy browser wel lukt
Ik heb gecontroleerd of ik niet geband ben of zoiets maar dat is dus niet het geval
ik heb al geprobeerd om een proxy voor mijn browser (firefox) in te stellen maar dat lukt me niet echt
Ik heb ook niks aan mijn windows instellingen veranderd want daar kom ik nooit aan aangezien ik altijd als de dood ben dat ik mijn pc laat ontploffen

Hoe kan ik dit oplossen? want het is erg vervelend om telkens via een (Nogal slome) proxy browser site naar dat forum te gaan :(

Hoi,

Welke provider heb je dat? Want providers zoals Ziggo geeft DHCP uit aan je modem, en als je bijvoorbeeld je modem een uurtje (of 24 uur) uit hebt, krijg je een ander IP-adres, en het kan zijn dat je een IP-adres hebt van iemand die op die forum is gebanned. Misschien kun je contact met de forum op nemen als je IP adres geblokkeerd is.
Om welke forum gaat het?

Groet,
Pity

De provider is x4all ik heb het al gecheckt ik heb gewoon hetzelfde ip adres als altijd
en Het is een heel erg onbekend forum van een spel: http://forum.sign-gaming.org/

Ik kan ook gewoon inloggen via een proxy website

Welke melding krijg je dan? Kun je misschien een screenshot posten?

Groet,

Ah, cloudflare.
Ik denk dat jij misschien teveel request naar de server hebt gestuurd waardoor cloudflare (nameserver van de forum) je heeft geblokkeerd. Misschien als je aan de beheerder van de forum zegt dat je niks hebt gedaan en hij je deblokkeerd.

Groet,

Je bedoeld naar cloudflare zelf of naar de beheerder van het forum?
De beheerder van het forum zelf heeft me namelijk niet geblokkeerd want ik heb gister contact gezocht

Dan moet je even aan de beheerder van de forum zeggen dat die even moet kijken bij zijn cloudflare instellingen ;)

@martijn098 hij komt wel op de website, maar de nameserver heeft hem geblokkeerd. Dus dat maakt niks uit.

Groet,

naja de beheerder is volgens mij niet van plan om ook maar een poging te doen om het op te lossen
is er nog iets wat ik zelf kan doen om het op te lossen of ben ik aangewezen op een proxy site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan