website onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagje

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik probeer al een tijd de website van de Hema te bereiken. Jammergenoeg lukt mij dit niet. Ik heb de firewall al een keer uitgezet. Hem zelfs speciaal toegang gegeven via de firewall. Adaware gedraaid en de ttempfiles weggegooid maar nog steeds geen resultaat. Wie weet er nog iets?

Vraagje

onbereikbaar

Natuurlijk meteen geprobeerd maar ook die link werkt niet .

Ik ben ff een beetje aan het zoeken, maar is het alleen de site van de Hema?

alleen bij de Hema

Ja voor zover ik het gemerkt heb is het alleen bij de Hema. Ik heb ook met hen contact gehad om te horen of er eventueel een fout op hun site zat. Ook dat leverde niets op.

fotoservice

Het is me inderdaad om de fotoservice te doen als ik op jouw laatste link klik krijg ik de volgende boodschap

Your email message has been idle and this link has become inactive. To access the link, close this window and return to your MSN Hotmail Message. Then click the browser's Refresh button or close your message and reopen it.

Maar al met al géén Hema!

óók niet

Jammer maar ook deze link werkt niet!

Zijn er nog meer suggesties?

nog steeds onbereikbaar

Nee, ze blijven voor mij onbereikbaar. Ik heb geen idee wat ik nog kan proberen

En als je je map met cookies eens leeg gooit dat kan ook nog wel eens helpen.

cookies weggegooid

Hallo.
Ja alle cookies zijn weg, maar de deur naar de Hema is nog altijd dicht!

pff

Het is me nog steeds niet gelukt. Bedankt verigens voor je moeite tot dusver.
Windows update en nog veel meer sites werken met asp en daarbij geeft het geen enkel probleem.
Misschien moet ik nog een keer alle temps weggooien maar hoe doe ik dat alweer?
Zijn er verder nog adviezen voor het bereiken van de Hema site?

Tijdelijke Internet-bestanden weggooien...in IE/Extra/Internet-opties en klik op Bestanden verwijderen, wis ook je Geschiedenis. Zet alles in IE eens op standaard en kijk naar je beveiligings-instellingen als je een firewall draait, kunnen te hoog staan. Sommige sites moet je toestemming geven.

niets helpt

Jammergenoeg heeft tot nu toe niets geholpen. De deur van de HEma website blijft potdicht
Alle cookies weggegooid en de geschiedenis en oude internet bestanden.
Verder staan alle instellingen op standaard. Maar daar zit het kennelijk niet in.

zijn er nog meer suggesties ?

Zijn er nog meer mensen die ideeën hebben over hoe ik het probleem van het niet kunnen bereiken van een website kan oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan