website online zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

djceedee

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2011
Goedemiddag,
ik heb een html code die ik online wil zetten.
door de miljoenen aanbieders weet ik niet welke verstandig is.
Ik wil de html code uploaden naar een webhosting, ook wil ik daar een email bij.
Welke hosting is goedkoop en simpel te uploaden?, En hoe moet ik dat uploaden?
bedankt

gr djceedee

ligt eraan wat je wilt...
wil je alleen even een html code uit testen?
of wil je een hele website op het internet zetten...

als je alleen even wat wilt testen kan je heel goed dropbox eens uitproberen!
check http://www.dropbox.com

Laatst bewerkt:
MegaByter, het lijkt me duidelijk dat hij echte webhosting wil aangezien er Email-services worden gevraagd.

djceedee, One.com is de hosting waar ik nu al 3 jaar zit, en al mijn klanten stuur ik er ook naartoe (Webdesigner), erg goedkoop, onbeperkte email, genoeg hostingruimte, eigen FTP-websoftware, 24/7 Engelse support, in de middagen ook Nederlandse support, echt een aanrader.

-Obi

ow die had ik even over het hoofd gezien :d

idd is one.com vrij goedkoop maar geen aanrader voor mensen die nog niet eens weten hoe ze moeten uploaden...
one.com is goedkoop en je krijgt er genoeg voor alleen de service laat soms wel van zich afweten...

het is dan niet goedkoop maar als je 100% ondersteuning wilt hebben dan zou je eens moeten kijken bij versio.nl een redelijk goeie provider met redelijke prijzen!

Basis

One.com is goed voor de basiswebsites. Maar bijvoorbeeld een SQLdatabase die geen externe verbindingen ondersteund is echt jammer. En en hele hoop dingen draaien niet lekker bij One. One.com is prachtig voor een basis, voor de rest kun je beter kijken bij bijvoorbeeld SoHosted, die ook VPS abonnementen hebben.

Bij one kan je ook je html code online zetten?
Welk pakket moet ik dan kiezen bij one? en met hoeveel gb?

dankje!

One.com

Dat ligt volledig aan wat jij wenst. HTML codes online zetten kan bij elke hosting naar mijn idee, maargoed.

Ik zou voor de 5GB (€1,25) gaan. Kies een leuke domeinnaam en zoek het uit :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan