website online

Status
Niet open voor verdere reacties.

ester88

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2003
ik snap niet hoe het moet... het zal wel een hele domme vraag zijn maar als je frames gebruikt, hoe zet je dat dan online. ik host mijn site bij wepsite.net en ik heb in frontpage een site gemaakt. maar hoe zet je dan al die verschillende dingen online. je heb per frame weer zon pagina en ook nog een framepagina ofzo.. wie kan mij helpen??
groetjes ester

Je upload gewoon alles naar je webspace, en als je het goed hebt gedaan in frontpage zou je site gwoon moeten werken.

Domme vragen bestaan niet trouwens

Je kan je site uploaden met programma's als WSftp. die kun je hier downloaden.

Check wel even in welke map je je site moet zetten dan anders zie je nog nix ;)

succes

hm, dat is zo ongeveer mijn probleem.. hoe weet ik in welk mapje t moet stoppen...
(ik ben nog maar net begonnen dus heb helemaal geen verstand van dit soort dingen..)

Vaak is dat het mapje HTTPDOCS althans... dat is bij mij zo. als je die map hebt is het iig die! heb je die niet zou ik ff een mailtje sturen naar je hostingprovider....

heb je die gegevens niet gehad dan?

niet dat ik weet maar het is me iig wel gelukt :D alsnog bedankt!

ehm kijk, ik had eerst een cu2 (jah :S) en daar zit alles heel anders, en heb je maar 1 zon mapje waar je aales in zit. ik had dus geen id dat je in 1 zo'n mapje index moest zetten, en in de rest je info enzo. maar na veel rondkijken enzo snap ik wel hoe het moet :D.
ben nog maar net begonnen dus moet nog even leren..

PS: leuke site... maar dr staat tot zo ver nog niet errug veel op hé!! ;)

haha, neej alleen mn blijheid-uitting van vanochtend..
maar t komt allemaal goed hoor :D ik zit hier nog wel een tijdje achter de computer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan