Website oordeel: www.ewaldvanderhoop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie website maar :

Tip 1. Gebruik geen images / logo's van andere bedrijven rust meestal wel copyright op!

Tip 2. Iets scherpere foto's

Tip 3. Ik zou geen mobiele nummers gebruiken ( zie pagina seo-campange )

Tip 4. Kijk even naar de coding! Als je dit verbeterd dan kan je onverhoopte verassingen om zeilen!

Ha, ha...die validatietest is nog niet geslaagd, he?! Daar kijk ik nog naar zodra ik tevreden ben met de rest. ben nog aan t stoeien met wordpress en diverse pagelayouts per pagina.

@tedjansen11 bedankt!
tip1. Ik heb hun sofware aangeschaft en hoop dus wat krediet te hebben hiermee. zo niet, dan passen we t ff aan. #beetjebrutaliteitmag
tip2. duidelijk
tip3. daar denk ik nog even over na.

ik zou aan de rechterzijde de titelbalkjes (vraag een gratis webscan aan, referenties, seo software) een donkere blauwe achtergrond geven zoals links in de achtergrond bij jouw foto. Op die manier zullen ze beter in het oog springen :)

Misschien handig om geen WordPress te gebruiken, de eerste paar regels van de body zeggen al genoeg (komt ~ 7x voor):

HTML:
<div id="art-main">
    <div class="art-sheet">
        <div class="art-sheet-tl"></div>
        <div class="art-sheet-tr"></div>
        <div class="art-sheet-bl"></div>
        <div class="art-sheet-br"></div>
        <div class="art-sheet-tc"></div>

<div class="art-sheet-bc"></div>
        <div class="art-sheet-cl"></div>
        <div class="art-sheet-cr"></div>
        <div class="art-sheet-cc"></div>
        <div class="art-sheet-body">
            <div class="art-header">
                <div class="art-header-png"></div>
                <div class="art-header-jpeg"></div>
                <div class="art-logo">

Als ik al een SEO'er zou inhuren, zou ik er eentje nemen die nette code schrijft ;)

Daarnaast is dat linker... eh, geval, met jou foto, die twee blauwe balken op elkaar, niet echt strak met die text. Maak het dan OF (in de HTML dus) text (in plaats van text op een plaatje) OF haal het weg, want nu ziet die text er gewoon niet zo netjes uit.

#helpmijheeftgeenhashtagsditisgeentwitterhoor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan