website op beeldscherm ongelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekez

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Wie weet hoe het kan dat de Website gemaakt in Dreamweaver niet altijd goed op alle beeldschermen wordt weergegeven.
Op sommige PC zit hij in de rechterbenedenhoek. Hoe kan ik dit voorkomen? Wie weet raad?

Graag jullie reactie.

Groetjes Gekez

Opera is een "merk" browser net als firefox en de internet explorer.
Sommige browsers lezen de code weer net wat anders.

In dreamweaver zit in de pagina instellingen een optie.. Top margin heet dat volgens mij
Zet al die margin instellingen maar eens op 0
Wellicht is dat de oplossing voor je probleem

Opera is een "merk" browser net als firefox en de internet explorer.
Sommige browsers lezen de code weer net wat anders.

In dreamweaver zit in de pagina instellingen een optie.. Top margin heet dat volgens mij
Zet al die margin instellingen maar eens op 0
Wellicht is dat de oplossing voor je probleem

Hoi Woodmum,
Ik geloof dat jou tip goed is, ik heb ernaar gekeken en ga het nu uittesten. Bedankt voor je tip.

Groetjes Gekez

Wie weet hoe het kan dat de Website gemaakt in Dreamweaver niet altijd goed op alle beeldschermen wordt weergegeven.
Op sommige PC zit hij in de rechterbenedenhoek. Hoe kan ik dit voorkomen? Wie weet raad?

Graag jullie reactie.

Groetjes Gekez

Op sommige PC zit hij in de rechterbenedenhoek. Hoe kan ik dit voorkomen? Wie weet raad? Vooral op schermen met hele hoge resolutie komt hij aan de rechterkant te staan.

Graag jullie reactie.

Groetjes Gekez

zit hij toevallig in Opera in de rechter benedenhoek?

Grtz

Ik ken Opera niet maar in explorer staat hij helemaal aan de rechterzijde. Dit is wel een scherm met hele hoge resolutie zou het door aan kunnen liggen? Weet jij of er een mogelijkheid is om de site ongeacht beeldscherm altijd in het midden uit te lijnen?

Graag je reactie.

Gebruik maken van CSS om het probleem op te lossen
VB van mijn site

#container{/* div wordt authomatisch in dreamweaver getoond*/
width: 100%;
}
#inhoudLinks{/* noot op 100% werken als je twee kolommen naast elkaar plaatst, hier links en rechts*/
width: 60%;
float: left;/* links laten zweven*/

}
#inhoudRechts{/* rechts en links invoegen na div van inhoud*/
width: 34%;
float: right;
padding-left:2.5%;/*6% tussen de kolommen, lijn tussen de kolommen plaatsen op 2.5%*/
border-left: 1px solid #999666;
}

Groetjes Michelscot :thumb:

http://www.michelscot.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan