Website op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Mijn website in Wordpress heeft een responsive theme.
Nu is het geval dat alle pagina's keurig te zien zijn en alles kan je lezen. Echter, mijn tarievenpagina is niet te openen via een smartphone, althans volgens iemand.
Deze persoon is de eerste die zegt dat de tarievenpagina via een smartphone niet te openen is.

Op mijn smartphone (Ubuntu smartphone) werkt het wel, alleen bleek dat niet alles te lezen was. Op zich natuurlijk heel raar, want responsive is responsive. Nu heb ik de pagina veranderd en eenvoudiger gemaakt qua opmaak, maar ik krijg zelf elke keer de oude nog te zien in de browser.

Wie wil met zijn smartphone kijken naar de pagina waar het om gaat? Dat is dus deze: http://www.praktijk-havayah.nl/tarieven/

Ik heb de website bekeken met Firefox op een Samsung Galaxy S4 Mini en daar is hij gewoon te openen en ook responsive. De enige opmerking die ik heb is dat ik het logischer zou vinden als de tekst in de rechter zijbalk ("U kunt terecht voor" en "Interessante" links) onder de tarieventabel zou komen te staan als ik de site op een mobiel bekijk en niet erboven zoals nu het geval is.

Oh? Hier zie ik het heel anders! Hahah, grappig.

Ik zie Menu (en daar heb je dan 5 menu items waaronder dus Tarieven), dan het menu U kunt terecht voor.... van luisterend oor tot Wie ben ik, en dan de pagina welkom en als laatste de footer.

Bijzonder.... ;)

Zo ziet de website eruit als ik hem in Firefox bekijk met Windows 10 in de Responsive Design-weergave van Firefox:
screenshot.png

Hm, dan is het toch hetzelfde en heb ik jouw post verkeerd gelezen of in gedachten gevormd.

En het gekke is, de gekleurde rondjes (linken om te delen) zijn uitgeschakeld op mobiel. Ik zie ze dus niet, jij dus wel. Raar, dat is wel heel raar!

Ik kijk overigens niet met Firefox op mijn Ubuntu smartphone. Ik heb nu de cache gewist in die browser, opnieuw gekeken en zie daar........alle tarieven zie ik nu keurig staan.
Ik ben happy!

Ik weet trouwens niet of ik het wel zo mooi vind als het hele menu onder de pagina komt te staan. En geen idee of dat te veranderen is in het thema wat ik gebruik.

Bedankt voor het testen, ik kan nu feedback geven dat het gewoon werkt ;)

Op een iPhone (6+) ziet-ie er prima uit, geen (technische) problemen!

En het gekke is, de gekleurde rondjes (linken om te delen) zijn uitgeschakeld op mobiel. Ik zie ze dus niet, jij dus wel. Raar, dat is wel heel raar!

Dat komt waarschijnlijk omdat de screenshot niet vanaf een mobiel gemaakt is, maar in de Responsive Design-weergave in Firefox op Windows (de browser wordt dan door de site niet herkend als mobiele browser denk ik). Op mijn mobiel zie ik de gekleurde rondjes inderdaad niet.

Maar goed, het werkt en daar ging het om :).

Sterker nog: ik heb 'm in Coast bekeken, en dat is een behoorlijk kritische browser :). En hij doet het ook prima in Safari en Chrome.

Nou, dan ben ik daar heel blij mee!! Dank je wel!!

Vind jij trouwens ook dat het menu onder de pagina hoort? Of is dit niet zo relevant.

Ik weet niet of dit te veranderen is in het gebruikte thema, ik zal eens kijken.

Laatst bewerkt:
Ik vind de pagina er prima uit zien, en wat mij betreft horen menu's bovenin. Pak een willekeurig programma, en de menubalk staat bovenin, niet-onderin. Een gebruiker is dus behoorlijk geconditioneerd als het gaat om een menu openen.

Ja, zo dacht ik eigenlijk ook. Dus wat mij betreft is het zo helemaal in orde!
Nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan