website opend niet meer online

Status
Niet open voor verdere reacties.

josgulpen

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Hoi,
Ben pas nieuw hier en sorry als ik wat fout doe.
Mijn vraag! mijn website www.bierverzamelaar.nl start niet meer op mijn computer.
Als ik iemand anders bel werkt mijn site perfect.
alleen op mijn computer niet. een hele tijd gedaan opeens niet meer gaat niet meer online.
kan server niet vinden . Internet doet het kan surfen alle site en snel genoeg .
is gemaakt in frontpage. internet aanbieder telfort. domein bij mijn domijn , ftp programma
ws.ftp.pro licentie ,heb het al eens nagevraagt bij mij domijn server alles werkt perfect.
Het rare is opeens werkt ie wel weer. explorer windows 7 en firefox werken allebij niet.
het is raar moet ik ergens een gebruikers naam en wachtwoord ingeven ??? Maar waar??? Heb windows xp prof.ook op de computer van mijn vrouw doet ie het niet .
Die op het zelfde netwerk staat.
Help me aub heb dit vaker gehad hoe het opgelost is weet ik niet.dus nu doet ie het weer niet Vaker computer op nieuw opgestart .alle internet bestanden verwijderd.
maar ik kom er niet achter iets van dns maar daar weet ik weinig of niets van

bijvoorbaat dank Jos gulpen

Als de website via geen een computer via het netwerk te bereiken is zou ik toch eens proberen of het helpt om de modem/router even van 't stroom te halen...

Bedank voor het advies,
het werkt weer.
u geloofd het niet als mij iemand vraagd die proplemen heeft met website, online .server niet vinden en noem maar op het eerste wat ik zeg trek de stekker van het modem 30 seconden er uit en probeer weer.
En wat die ik zelf zoeken zoeken zoeken dom dom dom.
nogmaals bedankt

Ik schaam me Jos

Hoi Jos,

mooi dat alles weer werkt! :thumb:
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor dat je even niet op het idee kwam. Heeft iedereen wel eens toch? ;).
Als internet hier hapert haal ik alles ook even van het stroom. Haha.:p

P.S. Zou je de status van deze vraag op "opgelost" willen zetten? :)

hoi doe ik graag afmelden of als beantwoord zetten maar hoe????????????
zo zie kom niet vaak op help forums

jos

Beste Jos,

dat kan je onderaan de pagina aan de rechterkant doen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan